در همایش تلخاب شیرین مطرح شد
وقتی رفتم تاجگردون به من گفت تا هفته پیش رقیب بودیم اما از روزی که انتخابات تمام شده من شما را رفیق میدانم و دوست دارم در حوزه فعالیت عمرانی و شهری از توانمندی‌های شما استفاده کنم .
کد خبر: ۹۷۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰ 13 June 2021

به گزارش تابناک کهگیلوبه و بویراحمد ، هومان عسکری در همایش بزرگ در روستای تلخاب شیرین گچساران با بیان اینکه جای قهرمان المپیک انتخابات منطقه جنوب خالی است گفت:من دور قبل اگر کارنامه ا ی داشتم و موفق نشدم در آن المپیک که قهرمان بزرگ وجود داشت با این که شکست خوردم ولی از ته دلم ناراحت نشدم.
عسکری افزود:من یک حقوقدان بودم با کلمات قانون و دادگاه و دادسرا ذهنم آشنا بود .در جامعه دانشگاهی سیر میکردم و دانشجویانم را به اخلاق مداری و صراط مستقیم دعوت میکردم و چندین ساعت پرونده ای را مطالعه میکردم و وقت میگذاشتم تا لایحه ای بنویسم تا از حقوق عده ای از هم وطنان دفاع کنم و
در دنیای خودم غرق شده بودم و با وادی سیاست آشنایی چندانی نداشتم وآدم های سیاسی دیده بودم ولی وارد سیاست نشده بودم .
وی خاطر نشان کرد : عده ای به ظاهر مصلحت وار چندین بار مراجعه کردم که شما توانمند و مستعد هستید میتوانید به شهر خدمت کنید و در مجلس قانون گذاری کنید.من در سودای این بودم که قانون را وضع کنم و نظارت بر حسبیت قانون داشته باشم اما فارغ از اینکه عده ای دنبال معاملات شخصی پشت پرده بدور از چشم همه بودند.
این کاندیدای مجلس بیان کرد:من نمی دانستم وسط راه دستم را رها خواهند کرد وعده های متعددی می دادند. که پیمانکاران دسته دسته میایند هواست باشد اگه پول زیاد دادن برای تبلیغات خرج نکن .شما دوتا بطری مشروب به دست بگیرید و وسط شهر گچساران برهنه وایسید تایید صلاحیت می شوید .
ما آمدیم و وارد عرصه شدیم با خیر خواهی دیدیم نه پیمانکاری آمد و رد صلاحیت هم شدیم .وقتی رد صلاحیت شدم دیدم هیچ خبری ازشون نیست یکی رفته جای دیگر ثبت نام کرده یکی هم در شهر دیگر و به فکر اینکه هومان عسکری تبلیغاتی کرده و چهره ای ساخته رد صلاحیت میشه و در سودای این هم بودن که تاجگردون رد صلاحیت بشه و بعد وارد عرصه انتخابات بشوند.
عسکری افزود:در چند روزی که رد صلاحیت شده بودم نتوانستم فعالیت مسمر ثمری داشته باشم انتخابات گذشت بعد از انتخابات دیدم هیچ خبری از من نگرفتند نه تقدیری نه تشکری که آقا خوب ایستادند روی تعهدتان ماندید.اما یک هفته بعد انتخابات دیدم اقای تاجگردون منو صدا زد و پیش خودم گفتم این آقا چه کارم دارد انتخابات که تمام شده و این اقا نماینده شده ومن رقیبش بودم و گذشت. در تهران که هشت سالی تاجگر دون نماینده بوده یک بار هم پیشش نرفتم ودرمحیط دانشگاهی و حرفه وکالت بودم.
وی بیان کرد:وقتی رفتم ، تاجگردون به من گفت تا هفته پیش رقیب بودیم اما از روزی که انتخابات تمام شده من شما را رفیق میدانم و دوست دارم در حوزه فعالیت عمرانی و شهری از توانمندی‌های شما استفاده کنم .
وی گفت:اما دوستانی که دست من را رها کرده بودند شروع به تخریب تهمت و بدگویی ترور شخصیت من کردند.
عسکری با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست خاطر نشان کرد: .من هشت سال در مجلس پیش اقای تاجگردون نرفته بودم به آن کسانی که ترور شخصیتی کردند ایشان را این دوره محکم مسیرشان راادامه خواهیم داد و کاری خواهیم کرد که عذرخواهی خواهند کرد.
دنیای من با دنیای سیاست جداست فکر نمی کردم تا این اندازه این بد اخلاقی ها در شهر ما توسعه پیدا کرده باشد امیدوارم این دوره در مسیر تحول با وحدت در سایه آرامش قانون پروژههای نیمه‌تمام شهرستان گچساران باشت با قدرت به اتمام برسد.
وی افزود:بعضی از مدیران و روسای ادارات پشت پرده روابطی برقرار می کنند فکر می کنند چند سال دیگر ریس می مانند از من وکیل حقوقدان سوال کنید که بهتر از هر کسی این تفکر را میشناسند و اطلاع دقیق دارم که شما را برای این چند روز انتخابات تبلیغات و موج انداختن می خواهند از روی پل که رد شدند شما را مثل پرتقالی که آبش را گرفته باشند می اندازند داخل آب .
عسکری افزود:یکی از دوستان امروز با یکی از برادران لر زبان صحبت می کرد می‌گفت من به ترک رای نمیدهم و نمی گذارم که ترک بالای سرمان باشد سوال من این است آیا در محضر خداوند هم جرات دارید این حرفا بزنید چنین تفکر خطرناکی که برگرفته ازطناب پوسیده قوم گراییای است مطمین باشی در آن دنیا باید پاسخگو باشد
برادران ترک زبان من شایسته سالاری را انتخاب کردند و به برادران خونی شما نگفتند ما به لر رای نمی‌دهیم بلکه محکم وایسادم و شایسته سالاری را انتخاب کردند و الان نوبت شماست که شایسته سالاری رافارغ از قوم گرایی انتخاب کنید.
همه مردم ایران نظاره گر انتخابات گچساران هستند با رای دادنتدن نشان خواهید داد که آن چهل هزار نفری که رای دادن درست انتخاب کردند شورای نگهبان درست تعیین صلاحیت کرده است و شما اشتباه کردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار