نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: امنیت کشور در گرو حضور گسترده، پرشور و دشمن شکن ملت ایران در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ است.
کد خبر: ۹۷۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹ 12 June 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت : دشمنان درصدد دلسرد کردن ملت ایران برای حضور در انتخابات پیش رو هستند و برای تحقق این هدف شوم خود نیز از هر ابزار، روش و ترفندی استفاده می کنند. 
وی افزود: شرکت نکردن در انتخابات پیش رو عامل افزایش بیش از پیش مسائل و مشکلات متعدد کشور است. 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: نمی توان به بهانه وجود گرانی در کشور یا بیکاری فرزندان خود بی‌ خیال انتخابات بود. 
آیت الله حسینی عنوان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب چنانچه مشکلی در کشور هست باید آن را حل کرد و با کنار کشیدن از انتخابات نه تنها رفع نمی ‌شود بلکه افزایش می یابد. 
وی ابراز داشت: چنانچه ملت ایران خواهان پیشرفت روزافزون و برقراری هر چه بیشتر عدالت هستند نباید خنثی باشند زیرا در سایه سهل‌ انگاری و بی خیالی مشکلات مختلف بر کشور غلبه می کند. 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: لازم است که قشرهای مختلف ملت ایران به پاس خون شهدا حضور گسترده ای در انتخابات پیش رو داشته باشند و دیگران را نیز به رأی  دادن تشویق کنند. 
آیت الله حسینی با اشاره به اول ذیقعده سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) دختر امام موسی کاظم (ع) و خواهر امام رضا (ع)، اظهار داشت: این روز به نام روز دختر نامگذاری شده است. 
وی افزود: حدفاصل سالروز ولادت حضرت فاصله معصومه (س) و ۱۱ ذیقعده سالروز ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است. 
آیت الله حسینی بیان کرد: والدین باید دختران خود را در شأن مکتب علوی و فاطمی، نمازخوان، محجبه، باحیا، پاکدامن، تحصیلکرده، آگاه و بابصیرت تربیت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار