هشدار فرمانداران گچساران در حضور کاندیداها
فرماندار گچساران در نشست با کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر گفت : امکان رد صلاحیت کاندیداها تا روز انتخابات وجود دارد.
کد خبر: ۹۶۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ 07 June 2021

فرماندار گچساران در جلسه ای با حضور اعضای شورای تامین با هشدار به کاندیدای شورای شهر گچساران گفت : هر یک از کاندیدای شورای شهر در زمان تبلیغات بایر برنامه کاریشان بر اساس قانون مندی و در چهارچوب نظام اسلامی ارائه شود چرا که برنامه های آنها توسط دستگاهای امنیتی رصد و امکان رد صلاحیت کاندید متخلف تا پایان انتخابات وجود دارد.
علیرضا اتابک با بیان اینکه اولویت هر کاندیدی باید پایبندی به قانون انتخابات باشد افزود:در زمان تبلیغات راه اندازی هر گونه کاروان ،ستاد و نشست های انتخاباتی در شهر ممنوع و جرم می باشد.
وی اظهار داشت:ما به دنبال ترساندن کسی یا کاندیدی در صحنه انتخابات نیستیم بلکه دنبال فراهم کردن بستری قانون مند برای رقابت سالم در شهر هستیم.
اتابک همچنین خطاب به کاندیدای شورای شهر گچساران بیان نمود : مواظب شعارهای که در ایام انتخاباتی می دهید باشید چرا که شما نمی توانید اشتغال برای جوانان ایجاد کنید شعار شما باید تغییر مبلمان شهری ، توسعه شهر و انتخاب شهردار خوب برای شهر باشد.
فرماندار گچساران با هشدار به برگزاری نشست های انتخاباتی کاندیدا شورای شهر عنوان کرد:نشست های انتخاباتی اخیر کاندیدای شورای شهر در گچساران باعث شد شهر به مرز قرمز کرونایی نزدیک شود به طوری که 70درصد مبتلایان به کرونای جدید در هفته های اخیر در نشست های انتخاباتی بوده است.
وی افزود:با توجه به نزدیک شدن به هفته تبلیغات، کاندیدا اگر این نشست های خانگی و طایفه ای را رعایت نکنند مجبور به اعمال محدودیت های کرونایی خواهیم بود.
فرمانده نیروی انتظامی شهر گچساران هم در این جلسه با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی تامین امنیت انتخاباتی و حفظ آسایش و آرامش مردم می باشد:در ایام انتخابات برای ایجاد امنیت و آرامش در شهر با هیچ کسی تعارف نداریم .
سرهنگ موسوی خطاب به کاندیدای شورای شهر افزود:ما تمامی کانال های فضای مجازی را کنترل و تاکنون یک هزار و 500کانال و پیچ را رصد کردیم.
وی اظهار داشت:در ایام انتخابات و زمان تبلیغات هر گونه کاروان کشی در شهر ممنوع می باشد و در این زمینه تمامی دوربین های شهر را فعال کردیم تا با متخلفین برخورد شود.

تا روز انتخابات امکان رد صلاحیت وجود دارد / فعال شدن دوربین ها برای ثبت تخلفات انتخاباتی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار