فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری سارق و کشف خودروی پژو ۴۰۵ در شهرستان کهگیلویه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶ 06 June 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکار‌های قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت نیز در شهرستان اجرا شد.
سرهنگ جهان دیماز افزود: ماموران آگاهی کهگیلویه با فعال‌سازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، سارق خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی دستگیر کردند.

دیماز ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی از مخفیگاه متهم، یک دستگاه خودروی سرقتی پژو ۴۰۵ نقره ای، سه دستگاه ال‌ای دی، یک دستگاه دوچرخه ۲۰، یک دستگاه لپ تاپ مدل لنوو، یک دسته چک، یک دستگاه ضبط خودرو، یک دستگاه تبلت و یک دستگاه دیش ماهواره کشف و ضبط شدکه سارق برابر مستندات نیز به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی، از شهروندان خواست: موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
فرمانده اننظامی کهگیلویه اضافه کرد: ارزش تقریبی اموال سرقت شده برابر نظرکارشناسان مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برآورده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار