کد خبر: ۹۶۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 04 June 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، خلیفه خلقی‌پور در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در شهرستان باشت با اشاره به حوادث نیمه خرداد اظهار کرد: شروع نهضت از پانزده خرداد و عروج امام راحل در ۱۴ خرداد بوده و این روزها شهادت امام جعفر صادق علیه السلام را داریم.

مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: انقلاب پدیده جدیدی در قرن بیستم بود که کسی باور آن را نداشت قدرت‌هایی که روزگاری دهکده جهانی را در سر می پروراندند باورشان نمی شد که یک طلبه حرکتی ایجاد کند که مسیر تاریخ را تغییر دهد.

این فعال سیاسی گفت: بعد از بعثت پیامبر و حادثه عاشورا این حرکت اسلام را زنده کرد حرکتی موثرتر از حرکت امام ندیدیم مگر اینکه آقا امام زمان عجل الله تعالی ظهور کند.

مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در معادلات سیاسی کلاسیک و غیر کلاسیک هیچ تفکری مگر تفکر استکباری جایگاهی ندارند آنها هیچ جا بدون فایده هزینه نمی کند.

خلقی پور افزود: اما یک روحانی با لباسی ساده و عصایی آمد و این تفکر را به هم زد تا مسیر تحولات دنیا تغییر پیدا کرده و بساط استکباری در ایران برچیده شود.

وی گفت: قبل از انقلاب به کوچکترین چیز وابسته بودیم و مستشاران آمریکایی و غربی همه کاره ما بودند که مناطق باشت و گچساران به دلیل وجود تاسیسات نفتی رفتار استکباری را بهتر از همه به یاد می آورند.

این فعال سیاسی ادامه داد: برخی به غلط می گویند که آمریکا خودش به دنبال انقلاب ما بود که چنین عقیده و تفکری غلط است چرا که آمریکا تنها به دنبال اهداف استکباری خود و منافع اسرائیل بوده و هست و ایران اسلامی با منافع و مطامع آنها در تضاد و تعارض کامل است.

مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب گذشته دشمن با محاسبات خودش فکر می‌کرد که نتوانیم چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم اما چون لطف الهی شامل انقلاب بود موفق به چنین کاری نشد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: وقتی ملتی پشتوانه رای داشته باشد هیچ قدرتی قادر به ضربه زدن به آن نیست که باید قدر این شرایط را بدانیم.
وی گفت: شرایط پیچیده‌ای داریم و در پیچ تاریخی واقع شده ایم باید هوشمندانه این مسیر را طی کرده و شرایط را مدیریت کنیم کشور آزادی داریم انتخابات های زیادی برگزار کردیم و نظام برای همه انتخاب‌ های مردم احترام قائل بوده است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شرایط پیچیده‌ای داریم و در پیچ تاریخی واقع شده‌ایم باید هوشمندانه این مسیر را طی کنیم و شرایط را مدیریت کرده و در انتخابات هوشمندانه عمل کنیم.

وی گفت: مردم هم خودشان تصمیم گرفتند در همین استان خودمان به غیر از دو شهرستان در همه شهرستان‌های دیگر آیت الله رئیسی در انتخابات ۹۶ بیشترین رای را آورد در حالی که رقابت با رئیس جمهور مستقر بود و در دو سه روز آخر دهیاری‌ها تعهد داده بودند که برای موفقیت رسید رئیس جمهور مستقر فعالیت کنند.
خلقی‌پور گفت: سیستم اداری امکانات دولتی و سیستم سیاسی همه ظرفیت خود را به کار گرفتند تا در یک جبهه نابرابر در مقابل جبهه انقلابی بایستند اما مردم ۱۷ میلیون رای پیام دار به سبد جبهه انقلاب ریختند.
وی در ادامه به عملکرد دولت مستقر اشاره کرد و گفت: دولت مرعوب در مذاکرات به فکر باج دادن به کشورهای مستکبر بود در حالی که سیاست‌ها را رهبری معظم انقلاب به تعیین می‌کنند و وزیر خارجه و سایرین تنها یک مجری هستند.

خلقی‌پور گفت: با مدیریت هوشمندانه رهبری توافقاتی صورت گرفت اما دولت مرعوب  ما همه تعهدات را عملی کرد و فرصت های کشور را از دست داد و برعکس طرف مقابل یک مورد تعهد خود را انجام نداد و اکنون هشت سال ظرفیت‌های ما زمین‌گیر شده و شاهد مشکلات متعددی هستیم و باید در تخم‌مرغ و مرغ زمینگیر شویم.
وی بیان کرد: سوء مدیریت مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد کرد که سرمایه اجتماعی دچار مشکل شد چرا که دغدغه مردم در این دولت نان شب شده در این شرایط کسی نفعی نمی‌برد و بیشتر از همه محرومین له می‌شوند.
خلقی‌پور ادامه داد: کدام خانواده را سراغ داریم که جوان بیکار نداشته باشد آیا این است پاسخگویی به اعتماد و رای ۲۴ میلیونی رای به رئیس جمهور.

مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون رهبری مشارکت حداکثری را بیش از هر چیز اولویت می‌دانند و سپس انتخاب اصلح را چرا که مشارکت بیش از هر چیز جنبه حیاتی دارد.
وی با بیان اینکه صحنه انتخابات خالی از رقیب نیست یادآور شد: مردم باید به کسانی اعتماد کنند که موشکهای نقطه زن را برای مرعوب کردن دشمن ایجاد کردند و امروز جمهوری اسلامی در منطقه قدرت نمایی می‌کند و هر جا به مسلمانان ظلم می‌شود نظام جمهوری اسلامی آن جا حضور دارد و این خارج از سیستم های وابسته و غرب زده و دوتابعیتی است که هر وقت اتفاقی رخ داد به دنبال زندگی خود آن سوی آبها می‌روند.
این فعال سیاسی گفت: باید دولتی را تجربه کنیم که هم تجربه جهادی داشته و هم دولت پاک باشد و هم ضمن احترام به دنیا تکیه به داخل داشته باشد و مشکلات داخل را از ظرفیت داخلی برطرف کند در دوران جنگ کجا صف نان و مرغ داشتیم مشکلات ما ناشی از سوء مدیریت در کشور است.

وی گفت: دلار دست چه کسانی بوده و سیاستگذاری دلار با چه کسانی است اطلاعات دلار در کشور به چه کسانی داده شد اطلاعات دلار به دوستان و بستگان خودشان داده شد از ۳ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان رسید دوستان آنها در 3 هزار تومان خریدند و در ۳۰ هزار تومان فروختند.
خلقی‌پور افزود: چوب حراج به کارخانه زدند اما آیت الله رئیسی از اختیارات خود استفاده کرد و معاملات بسیاری را در استان‌های مختلف کشور باطل کرد تا بخشی از بیت المال به مردم بازگردد.
وی در ادامه گفت: از همه ظرفیت ها و سلایق در ستاد آیت الله رئیسی استفاده می شود اختلافات طایفه‌ای و قومی و شبه سیاسی را کنار بگذاریم همه مردم باید در این عرصه حضور داشته باشند.
خلقی‌پور با بیان اینکه انتخاب آیت الله رئیسی مسیر مسدود شده کنونی را باز خواهد کرد یادآور شد در مسئولیت های مختلف نشان داده که قادر به تغییر اصلاح است و به مانند آقایان کنونی نیست که تنها چشم امید به بیرون و مذاکره و برجام داشته باشند.
مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد به تعدد ستادهای اشاره کرد و گفت: تعدد ستادهای انتخاباتی در این دوره یک پدیده است ۲۵ ستاد در استان شهرستان‌ها و همه بخش‌ها داریم که هم می‌تواند خوب و هم می‌تواند بد باشد اگر هوشیار نباشیم و وحدت نداشته باشیم شیاطین و خناسان بین ما تفرقه ایجاد می‌کند.
وی گفت: اما وقتی ۲۵ ستاد داریم ۵۰۰ نفر مسئولیت می‌گیرند که ظرفیت بسیار خوبی است تا جریان انقلاب را تقویت کند.
وی با بیان اینکه دولت رئیسی جناحی و سیاسی نیست گفت: بحث سهم خواهی مطرح نیست اگر قرار باشد این دولت هم به مسائل سیاسی بچسبد نظام قادر به جوابگویی مطالبات مردم نخواهد شد.
خلقی‌پور یادآور شد: جلسه برگزار کردیم و اعلام شد که همه ستاد ها زیر یک سقف بیاییم همه با یکدیگر هم افزا شویم و در کنار هم کار کنیم و برادرانه این بار را به دوش بکشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار