کورش دلشاد با بیان اینکه در گام اول مدیر یکی از مدارس را لغو ابلاغ مدیریت کردیم؛ افزود: با توجه به شرایط کرونایی و بحرانی بودن وضعیت سلامتی متاسفانه سخت گیری آنچنانی نشده است.
کد خبر: ۹۶۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱ 03 June 2021


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امتحانات نهایی دانش‌آموزان به بازاری برای کسب درآمد توسط افراد فرصت طلب تبدیل شده تا با سوءاستفاده از نوجوانان به بهانه فروش امتحانات نهایی، درآمد‌هایی نصیب برخی افراد شود و در روز‌های گذشته فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد به بحث فروش و لو رفتن آزمون‌های نهایی مقطه متوسطه اول تبدیل شده است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با تایید لو رفتن سوالات امتحانات مقطع متوسطه اول، گفت: در این رابطه آموزش و پرورش همه تلاش خود را می‌کند تا مقصرین اصلی این واقعه مشخص شوند.

کورش دلشاد با بیان اینکه در گام اول مدیر یکی از مدارس را لغو ابلاغ مدیریت کردیم؛ افزود: با توجه به شرایط کرونایی و بحرانی بودن وضعیت سلامتی متاسفانه سخت گیری آنچنانی نشده است.
دلشاد اضافه کرد : ۱۰۰ حوزه امتحانی متوسطه اول و ۲۸ حوزه متوسطه دوم در شهرستان وجود دارد که مدیریت این حوزه‌ها در شرایط کرونایی شاخص‌های خاصی دارد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در رابطه با لو رفتن سوالات گفت: مدارس باید برای دریافت سوالات مراجعه و کد رمز دریافت می‌کردند و احساس می‌شود در زمان کپی شدن سوالات آزمون تخلف قبل از برگزاری امتحان صورت گرفته است.
صدا و سیما در گزارشی نوشت : مدیر یکی از مدارس استان نیز با بیان اینکه این تخلف به صورت گسترده و در بین مدارس استان انجام می‌شد؛ گفت: متاسفانه آزمون‌ها قبل از برگزاری از طریق فضای مجازی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گرفت.

این مدیر مدرسه راهنمایی شهر یاسوج با اشاره به اینکه در این رابطه مسئولان امتحانات در اداره آموزش و پرورش و یا مدیران مدارس می‌توانند مقصر اصلی لو رفتن آزمون‌ها باشند، افزود: حتی سوالاتی که از طریق کد رمز داده می‌شدند باز هم لو رفته بودند و دانش آموزان به آن دسترسی داشتند.
وی گفت: از طریق همکاران بخش امتحانات آموزش و پرورش عنوان شده است که تا کنون، تخلف ۳ مدیر در شهرستان‌های گچساران، مارگون و شهر یاسوج در این رابطه مشخص شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
بیشترین درامد از حوزه های تصحیح امتحاناته واقعا کویته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
یعنی نان بعضیا اجر میشه ولی کارشناسان اداره بهاشون شریکن نصف نصفه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار