استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اخذ مجوز اعتبار از ظرفیت‌های ماده ۵۶ قانون الحاقی بودجه برای پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ 18 May 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در ادامه سلسله دیدارهای خود با مسئولان کشوری با سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.

علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد استاندار را در این دیدار همراهی کرد و همچنین غلام رضا پناه معاون توسعه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست حضور داشت.

حسین کلانتری در خصوص مباحث مطرح شده در این نشست، اظهار داشت: اخذ مجوز ماده ۵۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای پروژه های ملی استان شامل سد تنگ سرخ، سد آبریز، تامین آب اراضی دشت امامزاده جعفر و باشت، بزرگراه شیراز سپیدان یاسوج، احداث باند دوم بابا میدانگچساران بهبهانخیرآباددهدشت و احداث باند دوم بابا میدانیاسوجسمیرم تصویب شد.

وی با اشاره به پیگیری اخذ مجوز ماده ۲۳ جهت پروژه های سدهای آبریز و سقاوه، عنوان کرد: مقرر شد وزارت تعاون، کار و  رفاه اجتماعی مبلغ ۳۳۵ میلیارد تومان در راستای اجرای ماده ۵۶ از طریق ۲ بانک تابعه ( بانک رفاه کارگران و بانک توسعه تعاون) به پروژه های ملی و مهم استان به صورت تسهیلات پرداخت کند.

نماینده عالی دولت در استان، افزود: باتوجه به اهمیت و ضرورت پروژه ملی سد تنگ سرخ مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان از تسهیلات فوق به این پروژه اختصاص یابد.

حمید پور محمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این نشست نسبت به پیگیری مطالب عنوان شده از سوی استاندار و تصویب و جذب اعتبارات تکمیل این طرح ها قول مساعد داد.

حمید پور محمدی توجه ویژه به استان کهگیلویه و بویراحمد و پروژه های این استان را از اولویت ها دانست و خاطر نشان کرد در تلاشیم بودجه های خوبی به پروژه های این استان اختصاص یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار