فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از دستگیری یک نفر سارق ساختمان‌های نیمه کاره، محتویات درون خودرو و پول و اسکناس با کشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 18 May 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ"سید نورالله تقوی نژاد"در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره، محتویات درون خودرو و پول و اسکناس در سطح شهرستان بهمئی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی گسترده یک نفر سارق حرفه ای ساختمان های نیمه کاره، محتویات درون خودرو و پول و اسکناس را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به ۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره،محتویات درون خودرو و پول و اسکناس در سطح شهرستان بهمئی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار