جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله سوم طرح ملی شهید سلیمانی از امروز شنبه و همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ 16 May 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ مسعود مثنوی افزود : بر اساس این طرح ملی علاوه بر حمایت، مراقبت و نظارت در بحث بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی لازم در زمینه واکسیناسیون مردم استان نیز انجام شده است. 
وی افزود: ۱۳ سالن ورزشی و مرکز درمانی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد آماده ارائه خدمات در مرحله سوم طرح ملی شهید سلیمانی برای واکسیناسیون مردم استان این است. 
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۱۸۰ نفر در مرحله سوم طرح ملی شهید سلیمانی در این استان به طور مستقیم با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان همکاری دارند. 
سرهنگ مثنوی عنوان کرد: آموزش‌ های لازم برای واکسیناسیون مردم کهگیلویه و بویراحمد در مرحله سوم طرح ملی شهید سلیمانی با حضور جمعی از بسیجیان استان در قالب یک نهضت همگانی آغاز شده است. 
وی ابراز داشت: رزمایش کمک های مؤمنانه نیز در کنار مرحله سوم طرح ملی شهید سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد به منظور توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان این استان با جدیت ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار