روشنفکر : برای کمک به آموزش و پرورش ، بویراحمد ، دنا ، مارگون و لوداب هر کدام مبالغی علاوه بر اعتبار مصوب در بودجه ، اختصاص داده شد .
کد خبر: ۹۶۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۲ 10 May 2021

آئین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان بویراحمد ، با حضور ، دو نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین نماینده شهرستان بهبهان در مجلس شورای اسلامی در دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در ابتدای این دیدار ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، ضمن خیر مقدم به نمایندگان مجلس و تبریک هفته معلم ، گفت : خداوند در قرآن کریم فرموده ، همه انسانها با هم برابر هستند به جز سه گروه که امتیاز خاصی دارند . گروه اول عالمان هستند و گروه دوم مجاهدان در راه خدا و گروه سوم متقین هستند .
کورش دلشاد افزود : شهدای فرهنگی ما انسانهایی با دو شاخصه بسیار ارزشمند یعنی علم و مجاهدت در راه خدا بودند که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
دلشاد با اشاره به برخی مشکلات آموزش و پرورش شهرستان گفت : با توجه به جمعیت دانش آموزی این شهرستان در بحث فضای آموزشی با بحران مواجه هستیم که انتظار داریمدر این زمینه مسئولین توجه ویژه ای داشته باشند.
مدیر آموش و پرورش شهرستان بویراحمد همچنین از نمایندگان خواست که وضعیت معیشتی معلمان توجه شود و طرح رتبه بندی معلمان در مجلس تعیین تکلیف گردد.
فیلم / اخذ اعتبار ویژه توسط روشنفکر برای آموزش و پرورش حوزه انتخابیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار