تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
روز گذشته در جدیدترین اقدام از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه وبویراحمد ، تعداد 8 هزار بسته معیشتی تحت عنوان "رزمایش احسان رمضان بین نیازمندان توزیع شد .
کد خبر: ۹۶۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۵ 10 May 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با شروع شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کارها به حکم تعطیلی های گسترده برای حفاظت از جان ، عملا همه زندگی از نان و مال متاثر از امر واجب تری به نام حفظ جان شد ! این وضعیت نهایتا بیشترین فشار را بر قشر کمتر برخوردار و محروم وارد کرد .
یکی از اقدامات خوب در ایران در کنار اقدامات محدودیت ساز برای کنترل شیوع بیماری ، تهیه و توزیع بسته هایی تحت عنوان بسته های معیشتی جهت کمک به مردم نیازمند خصوصا خانواده هایی که بیشترین تاثیر را از این بیماری دیده اند ، بود .
ستاد اجرایی فرمان امام از جمله دستگاه های حاکمیتی است که از همان ابتدا ضمن اقدامات بسیار موثر در امور بهداشتی و درمانی از جمله تهیه واکسن و اقلام بهداشتی ، جز پیشگامان توجه به معیشت آسیب دیدگان از این بیماری منحوس بوده است .
روز گذشته در جدیدترین اقدام از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه وبویراحمد ، تعداد 8 هزار بسته معیشتی تحت عنوان "رزمایش احسان رمضان بین نیازمندان توزیع شد .
خدمات بی منت ستاد اجرایی
حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، در آیین "رزمایش احسان رمضان " با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده خاطرنشان کرد: این بیماری در کنار تمام مشکلات محاسنی نیز داشته‌است و آنهم همدلی و وحدت مردم، تلاش علمی برای یافتن راه نجات و ... است.
حسینی تصریح کرد: توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی که با تبیین مقام معظم رهبری در این شرایط سخت کرونایی بین نیازمندان توزیع می‌شود ناشی از همبستگی و درک متقابل افراد نسبت به هم است.
وی در ادامه از تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان امام راحل برای کمک به نیازمندان در ایام کرونایی اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام راحل در استان اقدامات مؤثری انجام داده که از این موارد به حضور بی‌منت در زلزله شهر سی‌سخت ، کمک به نیازمندان، کمک به اشتغال‌زایی و محرومیت زدایی می‌توان اشاره کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز امیدواری کرد ستاد اجرایی فرمان امام راحل در استان نسبت به راه‌اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج به عنوان یکی از مطالبات اساسی و در راستای ایجاد اشتغال اقدامات لازم را انجام دهد.
توزیع 8 هزار بسته معیشتی توسط 90 گروه جهادی
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان در کشور رزمایش احسان رمضان برگزار شد.
شایان نادری افزود: در این رزمایش 500 هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در کشور توزیع می‌شود که به تبع آن در استان کهگیلویه و بویراحمد این رزمایش با هدف توزیع هشت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در حال برگزاری است.
وی گفت : 90 گروه جهادی در مناطق مختلف استان در قالب رزمایش احسان رمضان هشت هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع خواهند کرد.
نادری خاطرنشان کرد: در سال گذشته در استان رزمایش احسان همدلی، احسان سلامت و مشق احسان توسط ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.
وی افزود: ارزش ریالی رزمایش‌های مختلف که توسط ستاد اجرایی فرمان امام در سال گذشته تاکنون در استان اجرا شده‌است قریب به 300 میلیارد ریال بوده‌است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار