مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت لنده با هدف تسریع در روند اجرای پروژه های مشترک بنیاد مستضعفان و دولت با رییس سازمان برنامه و بودجه و مدیران کل راه و شهرسازی و کمیته امداد دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴ 22 April 2021

بررسی پروژه های عمرانی لنده در دیدار نماینده بنیاد مستضعفان با رئیس سازمان برنامه و بودجه و برخی مدیران کل+تصاویر

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ روند کند اجرای برخی پروژه های مشترک دولت و بنیاد علوی در لنده به دلیل عدم تزریق و تامین بموقع منابع مالی باعث شد تا بار دیگر مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد در این شهرستان به مرکز استان سفر و در دیدار با رئیس سازمان برنامه بودجه استان کهگیلویه بویر احمد خواستار توجه بیشتر به این پروژه ها شد.

بر این اساس مرادی پور در جلسه شورای استانی مسکن مددجویان کميته امداد امام خمینی (ره) که با حضور مدیر کل کمیته امداد ،معاون بنیاد مسکن، مدیر طرح مسکن امداد این نهاد و رئیس کمیته امداد لنده در محل سالن جلسات کمیته امداد مرکز استان برگزار شد پیرامون شیوه نامه ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد بحث و تبادل نظر شد که مقرر گردید کمیته امداد واجدین شرایط (مددجویانی که فاقد مسکن هستند) را به این نهاد معرفی تا پس از بررسی های لازم این موضوع تعیین تکلیف گردد.

در ادامه نیز مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت لنده جلسه ای با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای پیرامون وضعیت راه های اصلی شهرستان، پل های نیمه کاره و راه های روستایی وعشایری داشت که ایشان خواستار توجه بیشتر مجموعه راهداری استان به پروژه های مشترک با بنیاد در لنده شد تا روند تکمیل این پروژه ها بیش از این فرسایشی نشود.

نماینده بنیاد مستضعفان در ادامه پیگیری و بررسی پروژه های عمرانی در شهرستان لنده با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز دیدار داشت.
در این دیدار مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت لنده از عدم تعهد برخی دستگاه های اجرایی در پروژه های مشترک با بنیاد مستضعفان انتقاد کرد و از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست تا با تمرکز بر پروژه های مشترک، روند خدمت رسانی به مردم این شهرستان تسریع داده شود.
در این دیدار دکتر شهابی رییس سازمان برنامه و بودجه از تخصیص اعتبار ویژه به پروژه های مشارکتی با بنیاد مستضعفان خبر و قول مساعد داد پیگیری جدی طرح محرومیت زدایی این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه در همین دیدار پیگیر رفع موانع پیشروی برخی پروژهای مشترک از جمله ی پروژه های کشاورزی و ورزشی در لنده شد.

بررسی پروژه های عمرانی لنده در دیدار نماینده بنیاد مستضعفان با رئیس سازمان برنامه و بودجه و برخی مدیران کل+تصاویر

بررسی پروژه های عمرانی لنده در دیدار نماینده بنیاد مستضعفان با رئیس سازمان برنامه و بودجه و برخی مدیران کل+تصاویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار