کد خبر: ۹۵۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 19 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تسنیم نوشت : پروژه جاده شهرستان چرام به شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه به طول 15 کیلومتر از جمله پروژه‌هایی است که علاوه بر تسریع در رفت و آمد به کیفیت بخشی به رفع نقاط حادثه‌خیز این مسیر نیز کمک شایانی می‌کند.
هر ساله در محورهای مواصلاتی استان به دلیل غیر استاندارد بودن مسیرها شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی و فوت ده‌ها تن از مردم هستیم.
محمد راستا معاونت ساخت و توسعه راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه ارتباطی چرام به دهدشت از سال 93 آغاز شده و با توجه به پیشرفت مناسب در دو سال اولیه، متأسفانه روند اجرایی پروژه با مشکلاتی مواجه شد و در سال 99 عملیات اجرایی مجدد آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه این پروژه دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: قطعه اول پروژه به طول سه و نیم کیلومتر تحویل شده و قطعه دوم دارای پیشرفت فیزیکی 50 درصدی است.
راستا خاطرنشان کرد: این پروژه در ردیف پروژه‌های عمرانی استان قرار دارد و امیدواریم با همکاری مسئولان استانی تا پایان نیمه اول امسال به بهره‌برداری برسد.
هادی فتاحی‌اصل فرماندار شهرستان چرام با اشاره به اینکه پروژه راه ارتباطی چرام به دهدشت از طرح‌های اولویت دار این شهرستان است، گفت: قریب به 9 کیلومتر از این پروژه در حوزه استحفاظی شهرستان چرام است، که ساخت هفت کیلومتر آن به‌صورت چهاربانده و تعریضی به اتمام رسیده‌است.
وی با بیان اینکه دو کیلومتر دیگر از پروژه راه ارتباطی چرام به دهدشت در شهرستان چرام باید اجرایی شود، گفت: برای اتمام باقی‌مانده مسیر، به اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان نیاز است، که امیدواریم با توجه مسئولان و تأمین اعتبار لازم شاهد به سرانجام رسیدن این پروژه باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار