پس از بازدید میدانی در شهر یاسوج مطرح شد:
احمدی : همه صاحبان عزا و خاکسپاری باید از فرمانداری بویراحمد مجوز بگیرند؛ لذا با توجه به تعهد نامه به جهت جلوگیری از تجمع، کلیه مراسم‌های خاکسپاری و تشییع جنازه تا اطلاع ثانوی ساعت ۷ صبح تا ۹ صبح انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷ 17 April 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی اعلام وضعیت فوق قرمز در مرکز استان فرماندار بویراحمد به همراه برخی از مسئولان، صبح امروز از بانک ها، ادارات و بازار یاسوج به صورت سرزده بازدید کرد.
فرماندار بویراحمد در حاشیه این بازدید با بیان اینکه امروز وضعیت شهرستان بویراحمد بحرانی به نظر می رسد اظهار داشت: بررسی وضعیت بیمارستانها در مرکز استان نگران کننده است.
مجید احمدی ، رعایت دستورالعمل های ابلاغی را یادآور و عنوان کرد: تجمعات در مراسم‌های عزاداری و خاکسپاری عامل مهم گسترش شیوع این ویروس در شهرستان بویراحمد است.
رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کوئید ۱۹ شهرستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت بزرگان قبایل و طوایف در روستاها و بخش‌ها گفت: همه در قبال سلامت و جان دیگران مسئول هستیم.
احمدی در خصوص نحوه برگزاری خاکسپاری ها در شهرستان گفت: همه صاحبان عزا و خاکسپاری باید از فرمانداری بویراحمد مجوز بگیرند؛ لذا با توجه به تعهد نامه به جهت جلوگیری از تجمع، کلیه مراسم‌های خاکسپاری و تشییع جنازه تا اطلاع ثانوی ساعت ۷ صبح تا ۹ صبح انجام می‌گیرد.
فرماندار بویراحمد تصریح کرد: تجمع بیشتر از ۳۰ نفر، همچنین حضور مداح یا هرگونه آلات موسیقی در خاکسپاری ها نیز ممنوع است.
رئیس شورای سلامت شهرستان بویراحمد در پایان گفت : در شرایط کنونی حفظ سلامت جامعه مهم است بنابراین نظارت و بازرسی ها در شهرستان بویراحمد تشدید خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار