یکی از اهالی روستا که متوجه قطع ارتباط می شود فورا با وسیله نقلیه خود را به ایستگاه موبایل می رساند و متوجه حضور دوسارق می شود که قصد بارگیری قطعات وتجهیزات سایت را دارند.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷ 12 April 2021

یکی از مشکلات و معضلات اساسی مخابرات منطقه سرقت از تجهیزات و سایت های موبایل در سراسر استان بوده ،این سرقت ها علاوه برتحمیل هزینه ی بسیار بالا جهت تامین قطعات و تجهیزات، باعث قطعی ارتباطات و نارضایتی هم استانی های عزیز از پوشش آنتن دهی در بعضی از نقاط استان می شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ در روزهای گذشته سارقین به یکی از سایت های موبایل شهرستان بویراحمد دستبرد می زند ویکی از اهالی روستا که متوجه قطع ارتباط می شود فورا با وسیله نقلیه خود را به ایستگاه موبایل می رساند و متوجه حضور دوسارق می شود که قصد بارگیری قطعات و تجهیزات سایت را دارند ،بین آنها درگیری فیزیکی رخ می دهد که سریعا مراتب را به ۱۱۰ ونزدیک ترین کلانتری مربوطه اطلاع می دهد.

سارقان بعداز دقایقی درگیری، تنها راه را فرار از محل حادثه می دانند ولی با حضور به موقع ماموران کلانتری، سارقین دستگیر وتحویل مراجع قضایی می شود.
بر اساس همین گزارش ؛سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در اقدامی قابل تقدیر جهت ایجاد فرهنگ سازی،تقویت روحیه خودباوری واحساس مسئولیت هم استانی های عزیز نسبت به حراست وحفاظت از اموال وتجهیزات مخابراتی به منزل آقای خورشید شاهینی مراجعه و با اهداء لوح تقدیر وهدیه ای به رسم یادیود از شجاعت ،شهامت واحساس مسئولیت وی تقدیر وتشکر کرد.

مردی که مانع سرقت تجهیزات دکل مخابراتی روستا شد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار بسیار بسیار محروم هست زیر ساخت های توسعه در استان رشد نکرده اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار