فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای یک باند قاچاق سلاح و کشف 11 قبضه کلت کمری در شهرستان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ 09 April 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد به نقل از فارس سردارسید محمد صالحی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات، پلیس امنیت عمومی استان با پشتیبانی خبری استان مرکزی و انجام کار اطلاعاتی گسترده و شبانه روزی از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و مهمات مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی و همچنین انجام اقدامات پیچیده پلیسی،محور تردد دو دستگاه خودروی تریلر و پژو حامل سلاح قاچاق را در ورودی شهرستان اهواز شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد 11 قبضه سلاح کلت کمری کشف شد، تصریح کرد: در این ارتباط سه نفر عضو باند قاچاق سلاح دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به کشفیات سلاح در سال جاری اشاره کرد و گفت: در 19 روز سال جاری ماموران پلیس امنیت عمومی در راستای جمع آوری سلاح و مهمات در سطح استان 136 قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی کشف و ضبط کردند.

سردار صالحی تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار برخورد خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار