تحرک سیاسی جدید جبهه اصولگرایی استان
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان : عضویت رسمی در مجامع شورای ائتلاف درقالب ثبت نام در سامانه های مربوط بوده که در نوع خودسامانه ای بسیار ایمن و بروز و در عین حال پیچیده می باشد ، واین ازآن جهت هست که به لحاظ اهمیت موضوع ، فرایند عضوگیری را با ترتیبات خاصی مدنظر قرار داده است .
کد خبر: ۹۵۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ 09 April 2021

 

خلیفه خلقی پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر پنج شنبه (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) در جمع خبرنگاران به تشریح اهداف و برنامه‌های این شورا پرداخت . وی ضمن تبریک سال نو واعیاد شعبان المبارک ، ارزوی امیدواری کرد سال ۱۴۰۰ آغاز گشایش های بزرگ برای ملت ایران باشد وآنچه که مستحق این ملت است با تحول در عرصه های اقتصادی وایجاد رونق وتحرک در تولید وایجاد تغییرات سیاسی همسو با منافع ملت و تشکیل دولت جوان حزب الهی در تراز مردم شریف ایران ، بخشی ازآلام ودغدغه هایی که شادی ونشاط را از نوروز ایرانی دور کرده وسفره خانواده ها را تنگ نموده است، مرتفع گردد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، خلقی پور گفت: خوشبختانه در راستای ادامه مسیر فعالیت های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کشور با توجه به ساختار سازی انجام گرفته و در ادامه فعالیت های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و همچنین شورای هماهنگی نیروهای انقلاب که نهایتا به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی منجر شد ، از اسفند ماه سال گذشته ثبت نام اعضای مجامع عمومی در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها درتمامی نقاط کشور آغاز گردید.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان افزود : عضویت رسمی در مجامع شورای ائتلاف درقالب ثبت نام در سامانه های مربوط بوده که در نوع خودسامانه ای بسیار ایمن و بروز و در عین حال پیچیده می باشد ، واین ازآن جهت هست که به لحاظ اهمیت موضوع ، فرایند عضوگیری را با ترتیبات خاصی مدنظر قرار داده است .
خلقی پور اضافه کرد : در حال حاضر حدود ۱۸۰ هزار نفر در سطح کشور در این سامانه ثبت نام کرده و عضویت رسمی پیدا کرده اند.
وی با اشاره به فعالیت های شورای ائتلاف در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود : دراستان نیز شاهد فعالیت‌های بسیار خوب و جدی این شورا بوده ایم به گونه ای که در این فرایند مهم وبا لحاظ عملکرد بسیار موثر ومهم اعضای هیئت موسس استان وشهرستانها ، در زمره سه استان برتر کشور قرار گرفتیم وی تعداد اعضای ثبت نام شده درسامانه برای عضویت در مجامع عمومی را قریب به ۹۰۰۰ نفرعنوان کرد.

این فعال سیاسی گفت : از این تعداد حدود ۱۰۰۰ نفر برای عضویت در مجمع منتخب شهرستان ها کاندیدا شده اند که این روند همچنان ادامه دارد .
خلقی پور با اشاره به اینکه رکن اول شورای ائتلاف در استان یعنی مجامع عمومی شهرستان‌ها،تکمیل شده است افزود : رکن دوم یعنی مجامع منتخب سهرستان ها در حال تکمیل شدن است ، و انشاءالله رکن سوم آن که شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان ها می باشد بزودی به تفکیک درهر ۹ شهرستان استان با رای اعضای مجمع منتخب هر شهرستان تعیین خواهند شد.

خلقی پور با تشکر از همه اعضای هیئت‌های موسس شورای ائتلاف در استان و شهرستانهای تابعه گفت : تلاش بسیار خوب وکارسازی مفید اعضا منجر به موفقیت وعملکردموثر شورا درسطح کشور گردید.
وی همچنین با تشکر و قدردانی از مجموعه نیروهای انقلاب که با انگیزه و علاقه فراوان به عضویت رسمی در شورای ائتلاف شهرستان های استان و استان درآمدند تاکید کردفرایند ثبت‌نام برای عضویت دیگر نیروهای انقلابی که تا کنون موفق به عضویت درمجامع نشده اند ادامه دارد البته زمان ثبت نام محدود بوده ولکن کسانی که مایل هستند می توانند با هماهنگی های لازم ثبت نام نمایند.

دبیر شورای ائتلاف گفت : بنا براین است همه نیروهای انقلاب در این مجموعه همراه شوندتا با یاری خداوندبتوان در عرصه‌های مختلف از ظرفیتها و پتانسیل این نیروهای مهم وانقلابی استفاده کرد و بدین منظور همچنان این امکان وجود دارد که کسانی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند نسبت به ثبت نام و حتی تشکیل گروه مبادرت نمایند.
وی افزود : افراد می توانند با تشکیل گروههای با تعداد حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۵ نفر به عضویت مجمع منتخب شورا درآمده و البته در تشکیل گروهها بایستی به الزامات مهم وخاص آن از جمله وجود سه نفر بعنوان کاندیدای اصلی و دو نفر علی البدل که از این ۳نفر اصلی الزاماً یک نفر می بایست جوان زیر۴۰ سال و یکی نفر هم ترجیحا از بانوان محترمه باشدتوجه نمود وی یاداور شد این‌ افراد در واقع به عنوان کاندیداهای مجمع منتخب به عضویت مجمع منتخب نیروهای انقلاب درآمده که در مرحله بعد می‌توانند به عنوان کاندیدای عضویت در شورای ائتلاف شهرستان ها ثبت نام ودرصورت کسب رای لازم به عضویت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان درآیند .

خلقی پور گفت : بدین خاطر مجدد از مجموعه نیروهای انقلاب در سطح استان دعوت می کنیم با حضور وثبت نام و عضویت در این مجمع ، نیروهای انقلاب را در مسیر پیش رو یاری کنند.

وی با تاکید براینکه حرکت دراین مسیر، یک حرکت اعتقادی ، انقلابی وجهادی است افزود : از همه دوستان ، برادران و خواهران و نیروهای محترم انقلاب با هر سلیقه ای که هستند دعوت می‌کنیم باعضویت در مجامع عمومی و درصورت علاقه به فعالیت بیشتر مجامع منتخب و نیز در شوراهای ائتلاف شهرستان ها و استان مشارکت فعالانه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار