کد خبر: ۹۵۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ 09 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد «علیرضا اتابک» امروز (۱۹ فروردین) در زمینه آخرین محدودیت های کرونایی در این شهرستان، گفت: با توجه به اینکه قبل از ایام نوروز شهرستان گچساران با وضعیت قرمز مواجه شد، به این دلیل بود که برخی از شهرستان ها در استان خوزستان شرایط  و نیز وضعیت قرمز داشتند که متاسفانه هیچ گونه محدودیتی در این استان اعمال نشد و اصلا سفری هم محدود نشد.  
فرماندار شهرستان گچساران اظهار کرد: با توجه به وضعیت راه های ارتباطی و ترانزیتی که باید باز باشند، شهرستان گچساران در شرایط حاد و خطرناکی قرار گرفت.
 
اتابک با اشاره به اینکه گچساران شرایط بسیار نامطلوبی دارد، ادامه داد: بیمارستان های ما از لحاظ بیماران کرونایی تکمیل شده اند که ناگزیر محدودیت های بیشتر و تمهیدات جدیدتری در سطح شهرستان اعمال خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه برخی از شهروندان در ایام نوروز از قبیل میهمانی ها، تجمعات، دورهمی ها، عدم رعایت فاصله فیزیکی و دیگر موارد را داشتند، یادآور شد: نتیجه امروز این دورهمی ها مواجه شدن جامعه با خطرات بیشتر و آسیب پذیری افراد سالم جامعه است.
 
فرماندار شهرستان گچساران با بیان اینکه بیماری کرونا شدت دارد و پیک آن در همه جا متفاوت است، اظهار کرد: با توجه به حساسیت هایی پیش آمده برخی از اصناف پلمب شدند، برخی جریمه و بازار و صنوف گروه های دو، سه و چهار تعطیل شدند و کسانی هم که رعایت نمی کردند به مراجع قضایی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار