مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان جهت تأمین ملزومات ضروری زندگی مددجویان آسیب دیده از زلزله سی سخت به آنها اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۴۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ 27 February 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، خدمات ارائه شده به مددجویان سی سختی از ابتدای وقوع زلزله در این شهرستان را تشریح کرد.

مبشری گفت: در پی وقوع زلزله پنج و شش دهم ریشتری در شهر سی سخت و خسارت وارد شده به مددجویان، خدمات مختلفی از طرف این نهاد در این مدت به آنها ارائه شده است.

 وی با اشاره به اینکه مهمترین نیاز مددجویان در حال حاضر وسایل گرمایشی و سبد های معیشتی است، گفت: تاکنون ۴۰۰ بسته حمایتی ۵۰۰ هزار تومانی مواد غذایی خشک بین مددجویان زلزله زده توزیع شده است.

مبشری با اشاره به اینکه ۱۲۰۰ تخته پتو باهمکاری بانک مسکن استان بین مددجویان توزیع شده است، گفت:۱۲۰۰ کیسه آرد با همکاری دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم تهیه و به زودی توزیع می شود و همچنین با همکاری جمعیت هلال احمر استان ۳۰ تخته چادر بین مددجویان زلزله زده توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان برای کمک به زلزله زدگان سی سختی خبر داد و گفت: این مبلغ از طرف کمیته امداد کشور جهت تهیه ملزومات ضروری زندگی مددجویان اختصاص یافته است.

 وی تهیه و طبخ غذای گرم را از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان زلزله‌زده عنوان کرد و گفت: در همین زمینه تاکنون پنج هزار پرس غذای گرم با همکاری شبکه های نیکوکاری و گروه‌های جهادی و شبکه های نیکوکاری بین مددجویان سی سختی توزیع شده است. 

مبشری از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت کرد به منظور تهیه ضروریات زندگی مددجویان زلزله زده و کمک به  نیازمندان کمیته امداد را یاری کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار