این روزها در سیسخت هر سوژه ی خبری وجود دارد ! از اعتراض به کمبودها تا تلاش های بی امان برای کاستن از آلام مردم و برخی هم که سعی می کنند چهره فرهنگی و قدرشناسی سیسختی ها لکه دار نشود .
کد خبر: ۹۴۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸ 23 February 2021

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این روزها بیشتر خبرها در رسانه ها و فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد و حتی کشوری پیرامون زلزله سیسخت است . زلزله ای که روی اصلی آن مربوط به درد و رنج و کمبودها و نارسایی ها است .
گلایه ها ، اعتراضات ، سوء استفاده ها و بسیاری موارد دیگر که یا از کم کاری برخی مسئولان است و یا از کمبود ها است و گاهی هم از بی برنامگی ها اما روی دیگر تراژدی این روزهای زلزله ، مردمی نجیب و مهمان نواز است که نمی توانند حضور مسئولین ، نیروهای مردمی ، جهادی ، سپاه و دیگران را در کنار خود نبینند و فقط از کمبودها بنالند .
این روزها اگر در شهر سیسخت چرخی بزنید ، می بینید که نیروهای زیادی به صورت میدانی در حال فعالیت هستند و تلاش می کنند کارها را سر و سامان دهند .
حجم خسارات بالا است ، کمبود ها وجود دارد ، سرما طاقت فرسا است اما به هر جهت کسی بی کار نیست و همه در حال فعالیت هستند .
در این بین گاهی برخی افراد مستاصل از سرما و شاید ترس از سرانجام خود و بدتر از همه بی برنامگی روزهای ابتدایی ، معترض هستند و داد خود را بر سر مسئولین فریاد می زنند اما به هر جهت کارها رو به جلو پیش می رود و همه تلاش می کنند گوشه ای از کار را به دست گیرند .
عصر امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد بازدیدی از خانواده های شهدای زلزله زده شهر سیسخت داشت که اکثرا ضمن بیان برخی مشکلات اما از اقدامات راضی بودند و برخی هم مشکلاتی را مطرح می کردند و راهکار هم می دادند .
در یکی از این بازدیدها برادر شهیدی تشبیهی از در کنار مردم بودن استاندار و رفتار سردار سلیمانی کرد که گریه های استاندار برای دقایقی همه را متاثر کرد .
پدر شهید هم که از سرکشی مسئولین خوشحال به نظر می رسید اینگونه مطرح می کرد که وقتی مردم احساس کنند مسئولین در کنار آن ها هستند و به فکر مردم ، بیشتر با کمبودها کنار می آیند .
این روزها در سیسخت هر سوژه ی خبری وجود دارد ! از اعتراض به کمبودها تا تلاش های بی امان برای کاستن از آلام مردم و برخی هم که سعی می کنند چهره فرهنگی و قدرشناسی سیسختی ها لکه دار نشود .
و اما انچه که ورای همه این اتفاقات ریز و درشت ، تلخ و شیرین مهم است ، توجه به وضعیت مردم این شهر است که نه تاخیر و نه کم کاری پذیرفتنی نیست و هر کس در هر جایگاهی است باید همت کند و در سر و سامان گرفتن این شهر و مردمش گوشه ای از کار را بدست گیرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار