رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در خصوص مطالبه‌گری، واقعی و نه احساسی و جنجالی عمل کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۴۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴ 21 February 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،حسن نگین‌تاجی در نشست شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور آیت‌الله رئیسی برگزار شد، اظهار کرد: توصیه آیت‌الله رئیسی احترام به این مردم شریف و ولایی بود که انصافا همین طور بود و توصیه به همه همکاران همین است.
نگین تاجی گفت: خوشبختانه این موضوع را در دادگستری استان می‌بینم که ۳۶ هزار ملاقات عمومی در یک سال و چند ماه گواه همین موضوع است.
وی با اشاره به انجام ابتکار در زمینه حقوق عامه در سطح استان تصریح کرد: کارگاه مرکزی حقوق عامه در سطح استان تشکیل دادیم و نهادهای مربوطه در ذیل این قرارگاه بودند.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یک سال و ۵ ماه اخیر بیش از یک هزار و ۲۴۰ از طریق این قرارگاه در محاکم استان آراء رفع تصرف داشته ایم، همچنین از بستر رودخانه های استان رفع تصرف شده است.
نگین تاجی افزود: بحث دوم در سند تحول قضایی که مورد تاکید ریاست قرار گرفته حمایت از سرمایه گذاری و تولید و مووضع اخراج کارگران بود که در استان این سیر را دیدیم که در واگذاری کارخانه به اشخاص حقوقی قانون رعایت نمی شود و بیشتر رابطه‌ها مد نظر است.
وی با بیان اینکه مطالبه‌گری روش خود را دارد، بیان کرد: مطالبه گری روش خود را دارد و با شعار و جنجال انجام نمی‌شود.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کارخانه قند یاسوج تصریح کرد: این کارخانه با ۴۲ هکتار زمین به ارزش ۹۰۰ میلیارد تومان واگذاری از دولت به بخش خصوصی بدون رعایت مقررات انجام شد که رای دستگاه قضایی سلامت و پاکی قضات استان را نشان می دهد. با پیگیری دستگاه قضایی استان حکم ابطال این واگذاری داده شده است.
وی اظهار کرد: ان‌شاءالله شاهد بازگشت این واحد صنعتی به چرخه تولید خواهیم بود و با همکاری مدیران اجرایی و حمایت رئیس قوه قضاییه شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.
نگین تاجی تاکید کرد: خصوص کارخانه آبمیوه آسون چه سرنوشتی همچون کارخانه قند یاسوج داشت واگذاری خلاف قانون بودجه به ابطال واگذاری منتهی شده است.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در خصوص مطالبه‌گری، واقعی و نه احساسی و جنجالی عمل کرده‌ایم.
وی بیان کرد: در خصوص خانه های ساخته شده در منطقه ثروت یاسوج عنوان کرد در این منطقه تغییر کاربری رعایت نشده است ۴۰ یا ۵۰ خانه رای قلع و قمع صادر شده که البته ممکن هست تعدادی پزشک هم در این منطقه خانه داشته باشند، این تعداد ۵۰۰ خانه دیگر نیز ساخته شده است و دستگاه قضایی در این زمینه وارد مسائل احساسی نمی‌شود و با تدبیر اقدام می‌کند.
نگین تاجی در پایان گفت : ۹۲ درصد پرونده های مسن و قدیمی استان بدون لحاظ اجرای احکام محکوم شدند همچنین ابلاغ الکترونیک در این استان ۹۵ درصد انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار