آیت الله رئیسی:
رئیس دستگاه قضا از مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در زلزله سی سخت به صورت ویژه تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵ 21 February 2021

 


نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه، معاونین این قوه، استاندار، شورای تامین استان، مجمع نمایندگان استان و اعضای شورای اداری عصر امروز برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس دستگاه قضا در این نشست حضور مستمر استاندار به خصوص از لحظات اولیه وقوع زلزله در شهر سی سخت را قابل تقدیر دانست و گفت: به اذعان مردم آسیب دیده شهر سی سخت در دیدار چهره به چهره ای که امروز صبح با آنها انجام گرفت مردم قریب بالاتفاق از تلاش مضاعف آقای کلانتری استاندار استان تقدیر ویژه کرده و قدردان زحمات و خدمات وی بودند.


آیت الله رئیسی افزود: لازم می دانم رضایتمندی عموم مردم از دلسوزی، تلاش و پیگیری استاندار از طریق مسئولان ملی و سازمان های مختلف را در این نشست اعلام و شخصاً از وی تشکر کنم.

رئیس قوه قضائیه در ادامه مدیریت جهادی و انسجام و وحدت میان مسئولان را مهم ترین راهکار برون رفت از مشکلات و معضلات عنوان کرد.

آیت الله رئیسی توجه ویژه به نیازمندی های مردم سی سخت جهت رفع مشکلات و همچنین تسریع در روند بازسازی و نوسازی منازل مسکونی این شهر را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار