شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در همایش هماهنگی اعضای هیئت موسس این شورا در شهرستان های بویراحمد ،دنا ومارگون و همچنین دبیران احزاب اصولگرایی، خواستار بسیج امکانات وبکارگیری اهتمام مسئولین برای رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان زلزله شهرستان دنا گردید.
کد خبر: ۹۴۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۵ 21 February 2021

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در همایش هماهنگی اعضای هیئت موسس این شورا در شهرستان های بویراحمد ،دنا ومارگون و همچنین دبیران احزاب اصولگرایی، خواستار بسیج امکانات وبکارگیری اهتمام مسئولین برای رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان زلزله شهرستان دنا گردید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، درپیام این شورا آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم؛
هر کس صبح کند و به امور مسلمانان اهتمام نداشته باشد، او مسلمان نیست.
حضرت محمد(ص)

دنا و زاگرس با وجود همه فراز و فرود، همواره استوار و پابرجا بوده است تا بعنوان قلب تپنده ایران اسلامی مسیر پویایی وعزت خود را دنبال کند.
مردم نجیب لر بارها فرو افتادن و برخاستن را تجربه کرده اند و هر اتفاق سخت و دردناکی بعنوان آزمونی مهم، سرافرازی این دیار را بیش از پیش اثبات نموده اند .
اینک که مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد همنوا با مردم عزتمند سی سخت، مصائب ناشی از زلزله اخیر را با تمام وجود لمس می کنند ، همت و تعهد شایسته و اهتمام به امداد رسانی ،کمک موثر و فراگیر به مصدومان و حادثه دیدگان ،با بسیج تمامی امکانات را طلب نموده تا اندکی از آلام مردم حادثه دیده کاهش یافته وبخشی از مطالبه عمومی مردم استان برآورده گردد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در جلسه هماهنگی هئیت موسس استان، احزاب اصولگرا و هیئت موسس شهرستانهای بویراحمد ، دنا و مارگون ، با ابراز عمیق تاسف وتاثر از بروز زلزله و مصدومیت و ایجاد خسارت برای تعداد کثیری از مردم فهیم و فرهنگ دوست شهرستان دنا و ابراز همدردی با آسیب دیدگان، از دستگاههاي‎ مسئول ‎درخواست دارد ‎كه‎‎ با همـه تـوان‎ و بـا سرعت‎ به‎‎‎ ياري‎ مردم‎ زلزله زده بشتابند و وسايل‎ مورد نياز را به‎‎‎ خصوص‎ با توجـه بـه فصل‎ سرما براي‎ آنان‎ فراهم‎ نمایند. همچنین از همه‎ مردم‎ عزيز کشور و بخصوص مردم انقلابی استان ‎درخواست‎ مي‎ شود‎ كه بـه هـر اندازه‎‎ ممكن‎‎‎ به برادران آسيب‎ ديده‎‎ خود یاری برسانند.
نیروهای انقلاب که همواره پیشگام حمایت از ملت شریف ایران در تمامی مصائب و دشواریهای پیش رو بوده اند ، ضمن گسیل نیروها و منابع انسانی خود در قالب نیروهای جهادی و جمع آوری کمک های مردمی ونیز مکاتبه و درخواست از مقامات مسئول کشوری، اهتمام خویش را برای مساعدت به همشهریان عزیز خود بکار گرفته است .
همچنین درپایان این جلسه کمک های نقدی اعضای هئیت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان و شهرستانهای بویراحمد ،دنا ومارگون جمع آوری گردید.
در ابتدای جلسه حجت الاسلام شجاعیان رئیس هیئت موسس شهرستان بویراحمد، مسعود بهشتی رئیس هیئت موسس شهرستان مارگون وجمشید بهادری دبیر هیئت موسس شهرستان دنا با بیان مشکلات و راه کارهای مورد نظر ، گزارشی از روند شکل گیری و تشکیل گروه ها و همچنین آمار ثبت در سامانه شورای ائتلاف در شهرستان خود ارائه دادند.
در ادامه دبیران برخی از احزاب به بیان دیدگاه های خود و لزوم مشارکت همه احزاب انقلابی برای ساماندهی در قالب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پرداختند.

پیام شورای هماهنگی نیروهای انقلاب در خصوص زلزله سیسخت / اعلام موفق ترین هیئت موسس شهرستانی + تصاویر

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این جلسه که با عنوان همایش هم اندیشی اعضای هیئت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون با حضور ستار هدایت خواه رئیس و خلیفه خلقی پور دبیر این شورا در یاسوج برگزار گردید ، ستار هدایت خواه رئیس شورا، در سخنانی با اشاره به اینکه از دومین سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب گذشته ایم تاکید کرد : این بیانیه ، دستورالعمل ونقشه چهل ساله دوم انقلاب است و در مقطعی که رویارویی با نظام سلطه شفاف تر و سخت تر شده است صادر گردیده است .
وی با اشاره به راهکارهای اجرایی این بیانیه افزود: یکی از اهداف اصلی این بیانیه ، به میدان آمدن حلقه های میانی است تا ظرفیت های حاکمیتی را به توان مردمی پیوند زند .
وی با تاکید بر اینکه شایسته ترین افراد برای به میدان آوردن مردم برای بیانیه گام دوم انقلاب، حرکتهای مردمی نیروهای انقلاب است تاکید کرد : نقش نیروهای انقلاب برای امداد رسانی وکمک به مردم درتمامی عرصه ها اثرگذار بوده است .
این فعال سیاسی و فرهنگی در ادامه با تاکید بر اینکه حرکت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای به میدان آوردن مردم از پایین به بالاست از اعضای هیئت موسس شهرستانها درخواست کرد تا حرکت های جدی را برای به میدان آوردن مردم بکار گیرند .
وی با ابراز تاسف از وقوع زلزله شهرستان دنا ، نقش محلات را برای امداد رسانی به مردم زلزله زده بسیار مفید دانست.

درادامه این جلسه دکتر خلقی پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان ، با تشکر از تلاش اعضای هئیت موسس در شهرستانها ، اقدامات این شورا را براساس برنامه ریزیهای صورت گرفته از وضعیت استان دانست و افزود : اقدامات صورت گرفته محصول هماهنگی بین تمامی احزاب و نیروهای سیاسی جریان انقلاب بوده است .
وی با اشاره به اینکه درحرکتهای سیاسی ، بایستی غربالگری صورت گیرد تا نیروهای پای کار به میدان بیایند تاکید کرد: آغوش باز این جریان به روی همه نیروهای انقلابی پای کار و همه کسانی که در طول سالیان در این مسیر حرکت کرده اند باز می باشد .
خلقی پور با بیان اینکه باید اعضای هیئت موسس شهرستانها با تعامل و میدان داری در پی به میدان آوردن و به سرانجام رساندن فرآیند شورای ائتلاف باشند افزود؛ ساز و کار شورای ائتلاف در دوره جدید کاملا مردمی و بصورت از پایین به بالا است که در ابتدا مجمع عمومی وسپس مجمع منتخب شهرستانها و مجمع عمومی و منتخب استان و سپس مجمع ملی شکل می گیرد که در نهایت منجر به معرفی کاندیدای نهایی شورای ائتلاف خواهد شد.

خلقی پور گفت : در ساز و کار جدید شورای ائتلاف موضوع حضور جوانان و بانوان بعنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار گرفته است و در روند جدید علاوه بر اهتمام به حضور جوانان ، موضوع استفاده ازظرفیت بانوان مورد تاکید بوده است.
وی با توضیح شکل گیری هسته های اولیه شوراها تاکید کرد : در هسته مرکزی گروهها بطور قطع یک جوان زیر چهل سال و یک نفر از بانوان باید حضور داشته باشند .
وی با اشاره به اینکه در ماموریت محوله به هئیت های موُسس شهرستانها گزارش کاملی داریم افزود : شهرستان دنا به نسبت جمعیت دربین تمامی شهرستانهای استان عملکرد موفق تری ارائه داده است .

وی با تاکید بر این که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بحث شوراهای اسلامی شهر و روستا بصورت اقتضائی و متناسب با مدل بومی وحسب ضرورت ورود می کند تاکید کرد: رسالت اصلی شورای ائتلاف در شرایط پیش رو انتخابات ریاست جمهوری است .

در ادامه این همایش محمدصادق درفشی در سخنانی به توضیح نحوه ثبت نام اعضاء در سامانه شورای ائتلاف ، گروه بندی ولزوم رعایت موارد مندرج در سامانه ثبت نام پرداخت . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار