تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
سید محمد موحد باید به این نکته توجه داشته باشد که چنین فرصت هایی کمتر تکرار می شوند و باید تلاش کند از آن برای کمک به مردمی که تلاش های زیادی برای موفقیت وی کرده اند ، استفاده شود و نه اینگونه تصور شود که سهل انگاری صورت می گیرد ! همانگونه که روشنفکر فرصت را غنیمت شمرد و به اصطلاح "باتوپ پر" در جلسه حاضر شد!
کد خبر: ۹۴۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷ 22 February 2021

حضور مسئولان کلان کشور در استان ها همواره به عنوان یک فرصت برای مطرح کردن مشکلات و گرفتن قول و عمل در جهت مرتفع کردن آن ها است .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز شنبه 2 اسفند 99 آیت الله رئیسی ، رئیس دستگاه قضایی سفر یک روزه ای را به استان کهگیلویه و بویراحمد داشت که در این سفر اقدامات خوبی صورت گرفت و دستاوردهای مهمی برای استان در حوزه های مختلف داشت.
اما در این بین دو نماینده استان در شورای اداری فرصت مطرح کردن برخی موضوعات و مشکلات حوزه های انتخابیه مرتبط با دستگاه قضایی را داشتند که با وجود استفاده حداکثری مهدی روشنفکر از این فرصت اما سید محمد موحد تقریبا هیچ خواسته ای را مطرح نکرد !
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ، در وقت چند دقیقه ای که به وی داده شد سعی کرد به صورت تیتر وار مشکلات مرتبط با دستگاه قضایی حوزه انتخابیه را مطرح و درخواست ها را هم بیان کند که اتفاقا آیت الله رئیسی در همان جلسه پاسخ برخی درخواست های روشنفکر را داد .
تفاوت عملکرد دو نماینده در سفر رئیسی به استان
روشنفکر از هیچ خواسته ی معقولی دریغ نکرد حتی به وضعیت معیشت خبرنگاران هم اشاره داشت و از رئیسی خواست که اگر می تواند راهی برای معیشت خبرنگاران پیدا کند تا این قشر تاثیرگذار جامعه گرفتار اربابان زر و زور نشوند .
اما نکته عجیب در این نشست عدم بیان درخواستی از طرف سید محمد موحد در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه بود ! در حالی که حداقل در دو شهرستان حوزه انتخابیه ، درخواست های رسانه ای مطرح شده بود که اتفاقا یکی از درخواست ها از طرف حامیان وی در رسانه ها منتشر شده بود !
در یکی از درخواست ها که از طرف برخی در شهرستان چرام در رسانه ها منتشر شده بود ، درخواست کنندگان خواستار ورود دستگاه قضایی به موضوع سهل انگاری ها و تخلفات احتمالی صورت گرفته در پروژه احداث بیمارستان چرام که باعث طولانی شدن روند آن شده ، بودند که از نظر مردم چرام و یا حداقل حامیان موحد در این شهر موضوع مهم و اساسی بوده و اعتقاد بر تخلف برخی افراد در ان است!
در این نامه موضوع تغییر کاربری ساختمان فنی و حرفه ای چرام هم مطرح شده بود که باور نویسندگان نامه بر تخلف محرز در این موضوع هم وجود دارد اما گویا این موضوع هم چندان برای سید محمد موحد آنگونه مهم نبوده است که در وقت اختصاص داده به خود آن را مطرح کند!
نامه دوم هم از طرف مردم بهمئی برای ریاست دستگاه قضایی نوشته شده و اتفاقا این نامه هم در رسانه ها منتشر شده بود که برخی از این درخواست ها از جمله موضوع مربوط به چاه های نفت یا مسامحه دستگاه های فرهنگی بسیار مهم و قابلیت مطرح شدن را داشتند اما سید محمد موحد هیچگونه اشاره ای به این درخواست ها نداشت! "نامه ی جمعی از جوانان شهرستان بهمئی به آیت الله رئیسی"
تفاوت عملکرد دو نماینده در سفر رئیسی به استان
با نگاهی به عملکرد مهدی روشنفکر در بیان درخواست های مردمی از جمله برخورد با مدیران فاسد ، مطرح کردن مشکلاتی که منابع طبیعی برای اراضی مردم ایجاد کرده است ، توجه به توسعه زیرساخت های گردشگری سیسخت و مشکلات تولید کارخانه ها از جمله کارخانه قند در کنار بیان تقریبا 1 دقیقه ای موحد که فقط خیر مقدم گفت و از آیت الله رئیسی درخواست کرد که پاسخ شکوائیه های مردم در سریعترین زمان ممکن داده شود ( لازم به توضیح است قبل از سفر اعلام شده بود که برای اولین بار در کشور درخواست ها به صورت سیستمی اسکن می شود و به همه درخواست های مردمی در کم ترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.) باید گفت سید محمد موحد از این فرصت مغتنم هم به خوبی استفاده نکرد !
در حالی که دستگاه قضایی مدتی است با قدرت در حوزه اقتصادی وارد شده و با تشکیل کارگروه های رفع موانع تولید تلاش می کند راه تولید و اشتغال را هموار کند ، بهترین فرصت برای مطرح کردن چنین درخواست هایی بود اما متاسفانه چیزی در این زمینه مطرح نشد ! این در حالی است که از سید محمد موحد انتطار می رفت ضمن مطرح کردن مشکلات حوزه انتخابیه خود ، از مشکلات حوزه انتخابیه گچساران و باشت که این مدت بدون نماینده است هم سخن بگوید اما نگفت !
در پایان سید محمد موحد باید به این نکته توجه داشته باشد که چنین فرصت هایی کمتر تکرار می شوند و باید تلاش کند از آن برای کمک به مردمی که تلاش های زیادی برای موفقیت وی کرده اند ، استفاده شود و نه اینگونه تصور شود که سهل انگاری صورت می گیرد ! همانگونه که روشنفکر فرصت را غنیمت شمرد و به اصطلاح "باتوپ پر" در جلسه حاضر شد!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار