استاندار خوزستان به همراه جمعی از مسئولان از تاسیسات شرکت آب جنوب شرق در بندر امام خمینی (ره) بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴ 28 January 2021

استاندار خوزستان به همراه جمعی از مسئولان از تاسیسات شرکت آب جنوب شرق در بندر امام خمینی (ره) بازدید کردند.

استاندار خوزستان در بازدید از تاسیسات شرکت آب جنوب شرق در بندر امام خمینی(ره) ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه شرکت آب جنوب شرق در بحران آبگرفتگی چندی پیش شهرستان های ماهشهر و بندرامام خمینی(ره) از نزدیک در جریان چگونگی تولید و انتقال آب از این تاسیسات آبرسانی به سایر مناطق تحت پوشش قرار گرفت.

همچنیبن استاندار خوزستان از روند هوشمند سازی مجموعه های دکانتورهای یازده گانه، اورهال و بازسازی شش فیلتر تاسیسات بندر امام خمینی (ره) همچنین از بازسازی حوضچه های زاج مجموعه مرکزی تصفیه خانه که به صورت کامل انجام و به بهره برداری رسیده است، بازدید به عمل آورد.

در این بازدید مدیر تاسیسات آبرسانی بندر امام خمینی (ره) توضیحاتی در ارتباط با اقدامات انجام گرفته ارائه نموده و اظهار داشت: تلاشهای زیادی در مجموعه سازمان آب و برق خوزستان و شرکت آب جنوب شرق صورت پذیرفت، تا با اتمام کار پروژه های تعریف شده افزایش کیفیت آب را شاهد باشیم، که قطعا با این وجود اتفاقات بسیار مطلوبی در حوزه سلامت و افزایش چشمگیر کیفیت آب شرب شهرها و روستاها رخ خواهد داد.

در پایان هادی راشدی به نیاز 10 میلیارد تومانی این شرکت جهت اتمام پروژه ها اشاره کرد که استاندار قول مساعدت آن را از طریق بودجه اختصاص یافته به سازمان آب و برق خوزستان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار