فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص متفرق کردن مردم توسط مامور انتظامی بخش دیشموک توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۹۳۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ 27 January 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ "جهان دیماز" در بیان جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی حضور نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخه ششم بهمن ماه ۹۹ در بخش دیشموک و درخواست مسولین مربوطه به واسطه بیم انتشار ویروس کرونا و انتظام بخشی و متفرق کردن جمعیت، مامورین انتظامی بخش مذکور در محل حاضر شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل مشاهده کردند تعدادی زیادی از مردم بواسطه حل مشکلات خود در یک مکان بسته تجمع و بیم آن می رفت که  بخاطر شیوع ویروس کرونا مشکلاتی برای آنها بوجود آید که در این رابطه یکی از ماموران جهت پیشگیری از ازدحام جمعیت  و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، مردم را به بیرون از محوطه هدایت کرد.
این مقام انتظامی مسئول با عذرخواهی از مردم شریف دیشموک عنوان کرد: متاسفانه مامور مذکور رفتار مناسبی نداشته و ناجا هیچ‌گونه اقدام و رفتاری خارج از نزاکت را از نیروهای تحت امرخود نمی پذیرد. 
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: بنابراین موضوع توسط بازرسی نیروی انتظامی استان بصورت ویژه در حال رسیدگی است و قطعا با هرگونه رفتار خلاف، و ناشایست در چارچوب مقررات برخورد خواهد شد.
گفتنی است که پیش از این حجت الاسلام سید محمد موحد، نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در توییتر به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: سراسر خاک دیشموک شهادت می دهد سالهابرای رفع محرومیتاین دیار با پای پیاده به دیدار مردم شریفش رفته ام. ضمن تشکر از خبرنگاران دغدغه‌مند عذرخواهی کادر انتظامی مستقر از مردم که با حجم کاری سنگین اشتباهی مرتکب شدند بزرگداشت کرامت مردم و صیانت از زحمات جهادی مجموعه خدوم انتظامی را در پی دارد.
توضیح رسمی در خصوص یک کلیپ حاشیه ای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار