استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با ۱۰ خواسته اقتصادی استان موافقت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ 26 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری با محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.

علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی کهگیلویه و بویراحمد استاندار را در این دیدار همراهی کرد و در ابتدای نشست گزارشی از آخرین وضعیت اعتبار و تخصیص اعتبار طرح ها و پروژه های استان ارائه کرد.

کلانتری در این نشست از افزایش سهم استان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ کشور، احداث منازل روستائی، پروژه های ملی و استانی، توجه به زیرساخت ها و عمران شهری و روستائی و توجه دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به بحث توسعه استان تقدیر کرد.

گفتنی است کلانتری در این دیدار ۱۰ خواسته اولویت دار استان به همراه گزارشی از اهمیت هر کدام از این پروژه ها را مطرح کرد.

استاندار خواستار موافقت معاون رئیس جمهور با عملیاتی شدن این پروژه ها شد و گفت: موافقت با این طرح ها هدیه ای به مردم غیرتمند و شایسته استان در آستانه دهه فجر است.


کلانتری افزایش سقف اعتبارات استان به میزان ذکر شده در گزارش، افزایش تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان تا سقف کامل بویژه تخصیص نقدی پروژه ها از محل استانی، توازن، نفت و ارزش افزوده، موافقت استفاده از ظرفیت ماده (۵۶) قانون الحاق به منظور تسریع در عملیات اجرایی تامین آب شرب صنعت و کشاورزی دشت های امامزاده جعفر(ع)، خان احمد، لیشتر، باشت و دشت مور و ساماندهی رودخانه های باشت و دیل، نیمدور، نازمکان، آرو و سرتیپ آباد با کد ( ۱۳۰۷۰۰۲۲۳۵)، تخصیص اعتبار پل ارتباطی( پل چهارم بشار، تخصیص اعتبار لازم برای احداث پارک امید شهر یاسوج، تخصیص اعتبار لازم برای ساماندهی ورودی های شهر دهدشت، تامین و تخصیص اعتبار تصفیه خانه اضطراری آب شرب، تامین و تخصیص اعتبار لازم برای توسعه و تجهیز فرودگاه های یاسوج و گچساران به منظور افزایش حجم عملیات های پروازی به مشهد و کیش و موافقت با افزایش احداث منازل روستائی ۹ شهرستان استان بعد از تکمیل ۳۵۰۰ واحد مصوب دهه فجر ۱۳۹۸ را ۱۰ خواسته استان عنوان کرد.

استاندار خاطر نشان کرد: ۳۵۰۰ واحد مصوب سال گذشته تا پایان سال تکمیل و به مردم تحویل داده می شود.


وی گفت: مردم استان انتظار توجه خاص به کهگیلویه و بویراحمد را دارند.

محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور نیز در این نشست ضمن قدردانی از مردم استان، گفت: باتوجه به تاکیدات رئیس جمهور استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله استان هایی است که همه دولت ماموریت داریم با همه توان به توسعه و پیشرفت آن کمک کنیم.

وی با این خواسته ها موافقت کرد و گفت: در فرصت مناسب به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.

نوبخت تاکید کرد: هر کمکی که لازم باشد و بتوانیم بر اساس وظیفه برای مردم ولایتمدار استان انجام می دهیم‌.


وی از حساسیت و جدیت مدیریت استان در پیگیری مسائل و مشکلات کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.

نوبخت ضمن آرزوی موفقیت برای شهابی نسب خواستار تلاش مداوم و پیگیری مستمر وی در خصوص سازمان و مردم استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار