مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بزرگترین پروژه تبدیل شبکه های سیمی به کابلی در این استان برای اولین بار خبرداد.
کد خبر: ۹۳۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 26 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، " جمال معتمدی زاده " در گفت و گو با تماس گیرندگان سامانه پاسخگویی ۱۱۱ سامد در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا داریم در سال آینده بزرگترین پروژه تبدیل شبکه های سیمی به کابلی در این استان را اجرایی تا بتوانیم بسیاری از مشکلات کنونی را حل کنیم.

وی با برشمردن برخی از مشکلات کنونی شبکه های برق رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: با اجرای پروژه تبدیل شبکه های سیمی به کابلی، شاهد کاهش آمارهای نگران کننده سرقت ها خواهیم بود.


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود؛ حذف نوسانات، پایداری شبکه ها، رفع افت ولتاژ و سرعت بخشی به خدمات مشترکین برق از دیگر مزایای این پروژه خواهد بود.

معتمدی زاده از تبدیل شدن ۴۴۴ کیلومتر شبکه های فشار ضعیف و متوسط به کابلی در هفت ساله گذشته خبرداد و خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه مهم و حیاتی تبدیل شبکه های سیمی به کابلی در این استان از ظرفیت اکیپ های عملیاتی و اتفاقاتی به همراه تیم های پیمانکاری استفاده می شود.

وی اجرای این پروژه در مناطق گرمسیری را بدلیل افزایش بالای دما بسیار ضروری خواند و یادآور شد: در حوزه سردسیری هم بدلیل تغییر الگوی مصرف و افزایش میزان مصرف برق باید این پروژه اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از برنامه ریزی اولیه برای سرعت بخشی به نصب انشعابات جدید برق مشترکین هم خبرداد.


معتمدی زاده گفت: اکنون برای نصب هر انشعاب حدود ۲ هفته زمان نیاز است که در تلاش هستیم این مدت زمان را به کمتر از یک هفته برسانیم.


وی تعداد مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از ۲۷۰ هزار اشتراک برشمرد و تصریح کرد: برنامه های ویژه ای به سرعت بخشی خدمات به مشترکین برق در دستورکار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار