نشست شورای اداری لنده با حضور نماینده مجلس؛
جلسه شورای اداری لنده با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 24 January 2021

جلسه شورای اداری لنده با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ فرماندار شهرستان لنده در نشست شورای اداری با حضور حجت الا سلام و المسلمین موحد نماینده شهرستان های چهار گانه کهگیلویه با اشاره به اینکه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همواره در خط خدمت به مردم بوده است گفت: نماینده کهگیلویه  با تعامل و همکاری دولت و مجلس در جهت رفع مشکلات مردم همیشه پیشگام بودند و این همدلی و هم افزایی باعت تداوم حرکت خدمت رسانی است.

سید خدادوست موسوی گفت؛ انتظار داریم مشکلات مردم در حوزه شهرستان مورد بررسی قرار گیرد تا انتخاب شهرستان لنده به عنوان پایلوت اقتصادی بنیاد علوی یک حرکت بزرگ در جهت محرومیت زدایی باشد.

وی افزود؛ چهار پروژه ملی در سطح شهرستان لنده، راه اصلی لنده_تشان، برق رسانی و ایستگاه برق، فاضلاب شهری و بیمارستان دارای ردیف اعتباراتی ملی هستند و امیدواریم برای سال ۱۴۰۰به طور ویژه در بودجه  دیده شوند.

فرماندار شهرستان لنده گفت؛ توجه به مباحث اعتباراتی و فصول مختلف آن نیازمند حمایت ویژه از طریق وزارت نیرو و وزارت بهداشت است.

وی با اشاره به معدن فسفات منطقه قیام گفت: بیش از ۱۴کیلومتر از محور لنده_تشان در حوزه معادن است و انتظار داریم در این رابطه با توجه به مصوبات صمت ورود کرده و کار اجرایی را آغاز کند.

موسوی تاکید کرد: پروژه بیمارستان ۳۲تختخوابی لنده یکی از پروژه های مهم در این شهرستان است که انتظار داریم از طریق وزارت بهداشت پیگیری برای پیشرفت بهتر و سریعتر صورت گیرد.

وی گفت:در بحث سد آبریز انتظار داریم مباحث تخصصی با تخصیص حق آبه سهم شهرستان لنده محفوظ بماند و یکی از دیگر از مطالبات مردم بحث تونل آب لنده در موگرمون است که باید حتما مورد توجه قرارگیرد.

فرماندار لنده گفت؛ در حوزه مشکلات زیرساختی و اینترنتی انتظار داریم مشکلات اینترنتی و آنتن دهی تلفن همراه به طور ویژه مورد پیگیری قرار گیرد به طوری که برخی روستاهای ما هنوز در ارتباط مشکلات اساسی دارند.
موسوی گفت؛ انتظار داریم برکت این سفر رفع مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف را به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام موحد در نشست شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه امام و رهبری خدمت به مردم بود گفت: در دنیا سابقه ندارد نظامی این گونه به پشتوانه مردمی ایستادگی کنند.

وی افزود؛ وظیفه دینی و اخلاقی ما است که در خدمت مردم باشیم و مشروعیت ما در گرو خدمت به مردم است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گفت:دغدغه ما رفع مشکلات مردم است و همه باید در جهت رفع مشکلات مردم گام برداریم.

وی تاکید کرد؛ امروز توفیق پیدا کردیم برای تعقیب و رفع مشکلات مردم این مهم را در جهت رفع مشکلات مردم پیگیری کنیم.

موحد خاطر نشان کرد؛ براساس همین فلسفه خدمت رسانی است که احساس کردیم در این مقطعی که حاصل شد در خدمت به مردم دیدار چهره به چهره با وجود شرایط کرونایی داشته باشیم.

وی تاکید کرد؛ در جریان مشکلات حوزه شهرستان در مباحث مختلف هستیم و می دانم برخی  از این پروژه ها سابقه طولانی دارند و همچنین برخی کارهای اجرایی از سال ۹۹ آغاز شده است که خدمات ارزشمند بنیاد در این رابطه نیز قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد؛ در محضر آقای فتاح  مشکلات شهرستان مطرح و پروژه لنده به الگن نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنیاد تمام هزینه این جاده را متقبل شد.

موحد تاکید کرد: باهمکاری بنیاد و دولت در حوزه های مختلف در جهت رفع محرومیت ها کارهای خوبی صورت گرفته است که قابل تقدیر است .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت؛ جاده لنده_تشان در حال حاضر مشکل اعتباری ندارد و پروژه فعال و در حوزه گازرسانی م به لنده مشکلی نداریم.

وی در خصوص سد آبریز گفت؛ به مردم لنده حق می دهیم ولی طرح سد آبریز یک طرح ملی است و جوانب آن  باید در نظر گرفته شود چرا که این پروژه می تواند کهگیلویه بزرگ را متحول کند و حق آبه لنده نیز محفوظ خواهد ماند.

حجت الا سلام و المسلمین موحد خاطر نشان کرد؛ جاده پاتاوه_دهدشت یک پروژه کم نظیر ملی است که پی ان از سال ۴۲ زده شده بود و آینده این پروژه باعت تحول در مسیر ارتباطی کل حوزه ارتباطی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه محور لنده_پاتاوه در مسیر دهدشت در حال اتصال است گفت این پروژه استان ما را به طور ویژه به استان اصفهان و خوزستان متصل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تهمت های زیادی را در راه خدمت به مردم  تحمل کردم تا امروز این پروژه به ثمر بنشیند گفت:  سد آبریز بیش از دوهزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که شهرستان های لنده، کهگیلویه و بهمئی حتما از این پروژه بهرمند خواهند شد.

نماینده کهگیلویه ،چرام ،لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:تا کنون چندین جلسه مهم در حوزه های مختلف معادن دنبال کردیم و در دوران آقای غریب پور بحث جاده دسترسی به معدن فسفات قیام را مطرح و پیگیری کردم و در استان نیز پیگیری های زیادی صورت گرفت و بنیاد مستضعفان نیز قرار است  در این راستا مشارکت داشته باشد.

موحد با بیان اینکه در دیدار با رئیس سازمان برنامه وبودجه مشکلات حوزه انتخابیه پیگیری شد تصریح کرد:در پروژه آبرسانی به دهدشت غربی معوقات یازده ماهه کارگران پرداخت شد و عملیات اجرایی پروژه نیز درحال اجرا است .

این نماینده مجلس اظهار داشت : در لایحه بودجه ۱۴۰۰تخصیص ۱۰۰درصدی پروژه آبرسانی دهدشت غربی دیده شده است.

وی گریزی به میزان پیشرفت بیمارستان بهمئی زد و از حضور بازرسان وزارت بهداشت برای بررسی این پروژه خبر داد.

موحد گفت :در بحث اینترنت صحبتی با وزیر ارتباطات داشتیم که قرار است  مشکلات زیر ساختی روستاهای بالای ۲۰خانوار رفع شود که در سفر وزیر به شهرستان این مشکلات مورد بررسی قرار می گیرد.

نماینده کهگیلویه بزرگ گفت:احساس ما این است در حوزه اینترنت و زیرساخت های ارتباطی تحول ایجاد خواهد شد چرا که ۱۷۰کیلومتر فیبر نوری قرار است اجرایی شود و این یک تحول بزرگ در حوزه ارتباطات ایجاد خواهدشد.

وی گفت:در حوزه ورزش فقط برای ۵ماهه گذشته بیش از ۲۰میلیارد تومان در حوزه ورزش از یکی از وزرات خانه های اعتبار گرفتیم که دیروز نیز مدیرکل ورزش استان تخصیص لازم را دریافت کرد که در حوزه های مختلف نیز پیگیری های در دستور کار داریم.

گفتنی است نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی بعد از نشست شورای اداری در ملاقات مردمی و با اجرای میز خدمت در رفع مشکلات مردم اهتمام ویژه داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار