امام جمعه کبگیان
حجت الاسلام پژمان در رابطه با بازار افسار گسیخته استان هم گفت : از آقای استاندار خواهشمندیم با گماردن ناظرینی برنظارت کننده گان اوضاع بی مدیریتی وسوء مدیریتی را از چهره"بنام نظارت"اصلاح کنند.
کد خبر: ۹۳۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ 22 January 2021

به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد" از چیتاب ، حجت الاسلام و المسلمین سید فرج الله پژمـان درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ۳ بهمن ۹۹ با اشاره به آیه ۲۶۱ سوره بقره و تأثیرات انفاق گفت : انفاق در راه خدا مانند کاشت یک دانه دردل زمین ، که ثمره آن رویش خوشه های فراوان است.

وی افزود : ترک انفاق منجربه هلاکت انداختن انسان بدست خودش است زیرا ترک این سنت حَسَنِه باعثِ ایجاد فاصله طبقاتی و احیا این سنت عامل برابری عدالت اجتماعی در جامعه می شود.
وی بااشاره به اقدام دولت آمریکا در بروز رفتارهای تحریک آمیز اخیر هم گفت: نمایش مجبورانه امریکا در اعزام بمب افکن ها ، دستور متوقف کردن ناو هواپیمابر در اقیانوس هند و نغض حریم هوایی آسمان کشورها با رویکرد سنجش قدرت جمهوری اسلامی و به  خیال خود مثلا رخنه در نظام می دانست که با نمایش اقتدار ارتش جمهوری اسلامی مأیوسانه حساب کار دستش آمد.

خطیب جمعه کبگیان ، پرواز پهبادها و هواپیماهای ارتش ، با شلیک موشکهای کروز و اژدر همزمان با ورود یگان بازدارنده نیروی (هوافضای سپاه) در شلیک موشکهای کرار ، ابابیل و سیمرغ را جواب دندان شکن به امریکا دانست و گفت : رزمایش ارتش قدیر جمهوری اسلامی ایران دربردارندهٔ سه پیام ، اثبات قدرت پهبادی کشور ، توان دفاعی نیروی های متعدد کشور و مهمتر از همه قدرت آمادگی دفاعی تهاجمی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان ثابت کرد.

آقای استاندار ناظرینی بر مظارت کنندگان بگمارید !

حجت الاسلام پژمان با اشاره به اوضاع کنونی اقتصادی حاکم بر کشور خطاب به مسئولان امر هم گفت : آیا در میان دولتمردان گوش شنوایی هست که داد و بیداد مردم فقیر را بشنود؟

وی خاطرنشان کرد : چرا هر شبی که دولتمردان ما اعلام می کنند ما با مدیریت بازار کمر گرانی را می شکنیم دقایقی بعدگرانتر می شود؟
خطیب جمعه چیتاب افزود : در حالیکه در کشور خاصه استان ما امروزه امرار معاش مردمان با دامداری و کشاورزی است ولی متاسفانه با وضعیت مایوسانه بیزاری از داشت (دام) و کاشت (کشاورزان) روبرو هستیم که علتش پایین بودن قدرت خرید و گرانی نابسامان مایحتاج دامداری و کشاورزی است.

حجت الاسلام پژمان در رابطه با بازار افسار گسیخته استان هم گفت : از آقای استاندار خواهشمندیم با گماردن ناظرینی برنظارت کننده گان اوضاع بی مدیریتی وسوء مدیریتی را از چهره"بنام نظارت"اصلاح کنند.

وی خاطرنشان کرد : اگر نظارت دقیق باشد اوضاع چنین نخواهدشد زیرا ناظری که بنام نظارت بی کفایت باشدخودش عامل گران فروشی است.

وی افزود : کی و کجا چند مغازه را پلمپ یا چند انبار محتکرین را مسدود کردید؟

حجت الاسلام پژمان افزود : چرا در سایه فروش سلیقه ای بازاریان و تعیین خود سرانه قیمتها فقر مردم به فلک رسیده و هر کسی برای خودش یک برنامه ای می ریزد؟

آقای استاندار ناظرینی بر مظارت کنندگان بگمارید !

لازم به ذکراست در بین الصلاتین از کربلایی فایز رهگشای مسئول موکب فاطمیه بخش کبگیان و محمد قاسم محرمی نیا مسئول دفتر امام جمعه به پاس زحمات و رسم ادب با اهدا لوح یادبود از طرف شورا و شهرداری چیتاب تجلیل شد.
پایان خبر:اسماعیل رسامـ.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار