نویسنده در حالی مطلب خود را می نویسد که به عنوان کسی که سالها خوانپایه را می‌شناسد همواره او را مدیر و فرمانداری پاکدست و سالم می داند و این افتخاری بزرگ برای بزرگ مردان ایل بابکان است.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶ 22 January 2021

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در حالی صبح دیروز فرماندار شهرستان گچساران برکنار شد که از همان دقایق اولیه شاهد واکنش هایی از سوی برخی سیاسیون در گچساران بوده ایم.
صبح روز دوم بهمن ماه در حالی که دوسال ماموریت علی خان پایه از راه و شهرسازی به فرمانداری گچساران به اتمام رسیده بود؛ علیرضا اتابک فرماندار موفق دهدشت سکاندار فرمانداری این شهرستان مهم شد.

هر چند علی خان پایه در گفتگو با برخی رسانه ها از این اقدام ناراحت شد و آن را بی احترامی به خود دانست و ادعا کرد از قبل هیچ اطلاعی به وی نداده اند اما آیا فراموش کرده است که همین چند وقت پیش ،خود برای رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گچساران بدون از اطلاع او مراسم تودیع گرفت و شاهد واکنش های پورالحسینی رئیس سابق جهاد کشاورزی بودیم که اعلام کرد به او اطلاع نداده اند و بدون از اطلاع او در فرمانداری گچساران مراسم تودیع اش را برگزار کرده اند.

بگذریم چرا که سخن به درازا می کشد...
برخی امروز با برکناری خان پایه احساسی برخورد کردند و علاوه بر اینکه از طایفه سخن گفتند و این جابجایی را به هر جایی وصل کردند ،اما غافل از اینکه جناب آقای خان پایه پس از حدود ۳۵ سال خدمت و اتمام مأموریتش به وزارت کشور ، فرمانداری شهرستان گچساران را ترک کرده است و این یک روال عادی و طبیعی در تغییر مدیران و چرخش نخبگان است.
نویسنده در حالی مطلب خود را می نویسد که به عنوان کسی که سالها خوانپایه را می‌شناسد همواره او را مدیر و فرمانداری پاکدست و سالم می داند و این افتخاری بزرگ برای بزرگ مردان ایل بابکان است.

و اما سخنم بر فرماندار دیروز گچساران است...

آقای خان پایه بهتر آن بود قبل از مصاحبه و گلایه های امروز و آسمان و ریسمان دوختن ، حمایت های استاندار کهگیلویه و بویراحمد را از خودتان در بدترین شرایط فراموش نمی کردید و‌می گفتید چه حمایت هایی قبل از اتمام ماموریتتان صورت گرفته است .
همگان به خوبی می دانیم در آن شب بارانی و انتخاب هئیت اجرایی چه اتفاقی افتاد تا استاندار ورود پیدا کرد، اما باز هم شما زیر بار نرفتید و حاضر به همکاری نشدید تا احد جمالی شبانه و به منظور رصد و ایجاد آرامش به گچساران آمد و با دوطرف جلسه گذاشت تا هیئت اجرایی گچساران آخرین شهری باشد که به مرکز اعلام شود و اگر این تدبیر ویژه استاندار و حضور معاون سیاسیش نبود، به طور حتم مشکلات اساسی پدید می آمد.
همگان شاهد برخورد شما و آقای جمالی بودند اما همچنان استاندار از شما حمایت کرد چنانکه بارها نیز در جلسات شورای اداری از شخص شما و عملکرد شما به وفور دفاع کرد.
آقای خان پایه کاش یادتان نمی رفت در حالی که در اوج شرایط بیماری کرونا وضعیت شهر به قرمز رسید و کار از کار گذشته بود و رسانه ها نیز به شما نقد داشتند و چه حملاتی صورت می‌گرفت ،باز هم این استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هیأتی از دستگاهها و دانشگاه علوم پزشکی به گچساران آمد و در تمام جلسات تمام قد از شما دفاع کرد.
در تمامی این چند ماه و برخی اتفاقات و وجود گلایه ها و انتقادات زیاد، همگان منتظر بودند که شما برکنار شوید، اما همچنان مشاهده می کردیم که استاندار از شما حمایت می کرد.
بی تردید به خوبی می دانید شرایط انتخابات پیش رو نشان از انتخاباتی سخت و به مراتب سخت تر از انتخابات پیشین دارد و چنانکه به دفعات شاهد بوده ایم مسؤلان مختلف استانی و شهرستانی بارها تذکرات خود را به کاندیداهای این دوره برای جلسات زودهنگام داده اند اما تا امروز شاهد هستیم همچنان این جلسات ادامه دارد و از سوی برخی تمکین از قانون وجود ندارد .
جناب آقای خان پایه به خوبی می دانید اگر بحث رفتن شما از روزهای قبل به میان می آمد کاندیداهای انتخاباتی به دنبال سهم خواهی و دخالت در تصمیم استاندار و تیم مدیریتی استان را داشتند و هر کدام تلاششان بر این بود که نیروی خود را به استاندار بقبولانند. اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شناختی که از وضعیت شهرستان داشت اینگونه تصمیم گرفت و مطمن هستم اگر شما نیز جای استاندار بودید اینگونه عمل می کردید.

همواره برای شما به عنوان فرمانداری پاکدست و پر تلاش آرزوی موفقیت و سربلندی داریم و در پایان سخن باید نقل و قول دوستی را یادآور شویم که گفته بود:

« گچساران را خدا آزاد کرد »

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار