وی در زمان استاندار احمدی و نماینده قدرتمند استان در مراسمی باشکوه فرماندار شد و در زمان حسین کلانتری و در حالی که این شهرستان بدون نماینده است در غربتی عجیب از فرمانداری خداحافظی کرد!
کد خبر: ۹۳۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ 21 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز به صورت ناگهانی اعلام شد که فرمانداران گچساران و کهگیلویه تغییر کردند ! خبر آنقدر بی مقدمه بود که پس از تودیع و معارفه ها تازه رسانه ها متوجه شدند که تغییرات صورت گرفته است و البته در این بین علی خوانپایه فرماندار کنار گذاشته شده گچساران بیش از دیگران تیتر رسانه ها شد !
بر اساس این تغییرات ، دارا کریمی نژاد به جای علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه شد و علیرضا اتابک هم پس از تحویل کلید فرمانداری کهگیلویه به کریمی نژاد ، راهی گچساران شد تا کلید فرمانداری را از علی خوان پایه بگیرد !
این تغییر اما گویا در گچساران با حواشی همراه بوده و خوانپایه از این شیوه تغییر و تحول ناراضی بوده است چرا که گویا از صبح زود به نوعی وی را بازی داده اند و نهایتا به جلسه تودیع برده اند!
آمدن و رفتن پر حاشیه یک فرماندار !
علی خوانپایه یکی از پرحاشیه ترین آمدن و رفتن های مدیریتی در استان را داشته است ! چرا که وی در یک مراسم عجیب و غیر قابل تصور برای سیاسیون کهگیلویه و بویراحمد ، در گچساران به عنوان فرماندار معارفه شد و دقیقا با شیوه ای صددرصد برعکس مراسم معارفه خود ، تودیع شد!
تصاویر بالا جلسه معارفه علی خوانپایه است ، جلسه معارفه ای که از جلسه معارفه استاندار وقت و دیگر استانداران استان ، باشکوه تر برگزار شد !
در آن جلسه معارفه در اقدامی بحث برانگیز خود استاندار با همه معاونین مرکز استان را رها کردند تا در گچساران حاضر شوند و این انتخاب را به تاجگردون تبریک بگویند ! که البته این اقدام با انتقادات تند رسانه ها ، فضای مجازی و سیاسیون دیگر مناطق استان همراه شد و نهایتا استاندار مجبور شد بگوید به صورت اتفاقی در آن مراسم حاضر شده است! اما به هر جهت خوانپایه بسیار باشکوه و همانند یک سیاستمدار سطح ملی در گچساران معارفه شد! 
اما امروز خوانپایه یک روز بسیار تلخ را در زندگی سیاسی و مدیریتی در گچساران و در پایان دوران کاری خود تجربه کرد چرا که وی بدون از هماهنگی قبلی و با یک حالت موش و گربه بازی سیاسی به اتاق تودیع و معارفه برده شد و کلید فرمانداری را تحویل فرماندار جدید داد! (وی در مصاحبه ای که برخی رسانه های محلی منتشر کرده اند ، ضمن انتقاد از این شیوه تغییر خود گفته بود که ابتدا وی برای استقبال از وزیر نفت به فرودگاه گچساران رفته بود اما به وی اطلاع می دهند که شورای تامین را تشکیل دهد و نهایتا وی به جلسه تودیع خود برده می شود!)
خوانپایه در زمان استاندار احمدی و نمایندگی تاجگردون در مراسمی باشکوه فرماندار گچساران شد و در زمان حسین کلانتری و در حالی که این شهرستان بدون نماینده است در غربتی عجیب از فرمانداری خداحافظی کرد! که البته این شیوه تغییر به مذاق تاجگردون خوش نیامده و وی در مصاحبه ای با طعنه به استاندار گفت"جریان روزگار می‌گوید که از همان دستی که بدی از همان می‌گیری و هر کس این برخورد را بکند چنین برخوردی با خود او هم خواهد شد."
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار