سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران گفت: در ادامه برنامه‌های هدفمند هیات فعال و تازه تاسیس کوهنوردی، اولین دوره کارگاه آموزش کوهپیمایی همگانی با استقبال پرشور آقایان و بانوان علاقه‌مند به این رشته ، در محل سالن‌های شهید فهمیده و شهید اسماعیلی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 19 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ امیر صالحی گفت: در ادامه برنامه‌های هدفمند هیات فعال و تازه تاسیس کوهنوردی، اولین دوره کارگاه آموزش کوهپیمایی همگانی با استقبال پرشور آقایان و بانوان علاقه‌مند به این رشته ، در محل سالن‌های شهید فهمیده و شهید اسماعیلی برگزار شد.

او ادامه داد: این کارگاه با همکاری هیات کوهنوردی شهرستان مهران با حضور ۵۸ شرکت کننده و مدرسی سجاد فتاحی و زهرا صفی پور برگزار گردید.

سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان مهران ، بیان کرد: با انتخاب رئیس هیات جدید، معرفی قله شنه چیر به عنوان قله شاخص شهرستان، دعوت از هیات کوهنوردی استان، استارت کارگاه‌های آموزشی و همچنین استقبال کم نظیر دو حوزه آقایان و بانوان، این رشته مهیج به سرعت به عنوان یکی از هیات‌های فعال و پرجمعیت شهرستان تبدیل می‌شود.

او ادامه داد: مهران ظرفیت‌های فراوان ورزش کوهنوردی همچون قله شنه چیر، اناران و کولگ را دارا است همچنین دارای دشت‌هایی در رشته صحرا نوردی می‌باشد که می‌تواند در این رشته نیز فعال و میزبان رویداد‌های بزرگ باشد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار