ملک حسینی : هرگونه اخلال در فعالیت این کارخانه، موجب خواهد شد که سرمایه گذاران دیگر نیز تمایلی برای سرمایه گذاری در این منطقه و سایر مناطق استان نداشته باشند.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸ 16 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از قسمت های مختلف کارخانه سیمان مارگون یازدید و در نشستی با مدیران این کارخانه با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده بعد از انقلاب اسلامی در استان اظهار کرد: سرمایه گذاری سهامدار کارخانه که از شیعیان لبنان و علاقه مندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میباشد در این منطقه محروم، باعث رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از ۳۰۰ نفر از فرزندان استان شده، که همه از برکات انقلاب اسلامی است.


سید علی ملک حسینی در ادامه به سیاست قوه قضائیه و دادگستری استان در حمایت از صنعت و تولید گفت: با توجه به وضعیت خاص این کارخانه که با سرمایه گذاری خارجی ایجاد شده همه ی مراجع و مدیران دولتی در استان را مؤظف به حمایت و رفع موانع تولید برای این صنعت در شهرستان مارگون هستیم.
وی افزود: همه ی مردم منطقه، مدیران و مسئولین باید از این فرصت استفاده کرده و ضمن رفع موانع فراروی این واحد تولیدی، به توسعه ی این صنعت و سایر فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری کمک نمایند.
ملک حسینی تصریح کرد: هرگونه اخلال در فعالیت این کارخانه، موجب خواهد شد که سرمایه گذاران دیگر نیز تمایلی برای سرمایه گذاری در این منطقه و سایر مناطق استان نداشته باشند.

دادستان مرکز استان اضافه کرد: صنعت بزرگی مانند کارخانه سیمان علاوه بر رونق و رشد شهرستان و افزایش میل به سرمایه گذاری در این مناطق باعث ایجاد اشتغال پایدار و نتیجتاً کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرم و جنایت خواهد شد.
در این جلسه که معاون حقوق عامه دادستان و رئیس دادگاه عمومی شهرستان مارگون نیز حضور داشتند مؤکداً با هرگونه فشار و سهم خواهی افراد حقیقی یا حقوقی از این کارخانه مخالفت و تأکید شد کسانی که اقداماتشان باعث اخلال در امورات کارخانه شود با برخورد قاطع دادستانی استان و دادگستری شهرستان مواجه خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار