مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: برق ۱۳۰ هزار مشترک در استان رایگان است. ا
کد خبر: ۹۲۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 04 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر با اشاره به رایگان بودن برق ۱۳۰ هزار مشترک در استان کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای آبان ماه قرائت کنتورها به طور کامل انجام شده و بهای پرداختی برق مصرفی مشترکان کم مصرف صفر شده و یا مشمول تخفیف شده است.

وی افزود: مشترکان کم مصرف خانگی به صورت ماهیانه در فصل‌های عادی کمتر از ۸۰ کیلووات و در مناطق گرمسیری کمتری از ۱۰۰ کیلووات، در فصل گرم سال در مناطق عادی کمتر از ۱۰۰ کیلووات و در مناطق گرمسیری کمتر از ۲۰۰ کیلووات مصرف برق دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به ۷۸۰ هزار مشترک برق در استان کرمانشاه، گفت: با توجه به قرارگیری در فصل زمستان و افزایش مصرف گاز توسط مشترکان خانگی و به ویژه صنعتی در نیروگاه‌ها برنامه‌ای جدی به منظور کاهش مصرف گاز و برق تدوین شده است.

مرآتی تصریح کرد: به منظور کاهش مصرف برق و جلوگیری از قطع شدن گاز مشترکان به ویژه خانگی بر اساس دستورالعمل مرکز مدیریت مصرف، چراغ خیابان‌ها از این پس به صورت یک در میان روشن بوده و چراغ بزرگراه‌های خارج از شهر خاموش می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری با صنایع بزرگ به منظور کاهش بار مصرف برق انجام می‌شود، ادامه داد: طبق تفاهم نامه این صنایع باید بار مصرفی خود را کاهش داده یا به صورت نیمه تعطیل یا تعطیل درآیند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: مصرف برق در پارک‌ها توسط شهرداری باید کاهش یافته و یا روشنایی پارک‌ها به حداقل برسد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار