آخرین وضعیت سلامت آیت الله مصباح یزدی
حال عمومی آیت الله مصباح یزدی خوب است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند. به دعای مردم وضع عمومی ایشان تثبیت شده ‌و مردم نگران نباشند ولی به دعا نیازمندیم. آیت الله نوری همدانی و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تماس تلفنی جویای حال آیت الله مصباح یزدی شدند و درجریان روند درمان قرارگرفتند.
کد خبر: ۹۲۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۲ 03 December 2020

به گزارش تابناک قم، آیت الله محمود رجبی قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی، در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت آیت الله مصباح یزدی گفت: مشکل ایشان ضعف جسمانی است و به دلیل مداوای بیماری این ضعف جسمانی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه حال عمومی آیت الله مصباح یزدی خوب است، بیان کرد: ایشان در منزل تحت مراقب پزشکی هستند.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی تصریح کرد: از شاگردان و علاقمندان ایشان درخواست می‌کنیم برای شفای کامل ایشان دعا کنند.

درخواست دعا برای آیت‌الله مصباح یزدی

مسئول دفتر آیت الله مصباح یزدی نیز، اظهار داشت: حال عمومی آیت الله مصباح یزدی مساعد است و مردم نگران نباشند ولی به دعا نیازمندیم.

وی بیان کرد: این عالم ربانی در منزل تحت نظر پزشکان هستند و شکرخدا شرایط ایشان مساعد است.

مسئول دفتر آیت الله مصباح یزدی خاطرنشان کرد: به دعای مردم وضع عمومی آیت الله مصباح یزدی تثبیت شده ‌و فقط ضعف مفرط جسمانی است که نتیجه بیماری مزمنی است که از گذشته داشتند و مشکل خاصی ندارند.

آیت‌الله نوری‌همدانی جویای حال آیت‌الله مصباح‌یزدی شد

آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در تماس تلفنی جویای حال آیت الله مصباح یزدی شدند و درجریان روند درمان ایشان قرارگرفتند.

آیت الله نوری همدانی ضمن دعابرای شفاء ایشان از مومنین درخواست کردند برای بهبودی آیت الله مصباح یزدی دعا کنند.

پیگیری محسن رضایی از روند درمان علامه مصباح یزدی

همچنین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تماس تلفنی با آیت الله محمدی عراقی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم، در جریان روند درمانی علامه محمدتقی مصباح یزدی قرار گرفت.

دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز چهارشنبه ۱۲ آذر در تماس تلفنی با آیت الله محمود محمدی عراقی، ضمن تجلیل از خدمات علمی علامه مصباح یزدی، برای سلامتی این فیلسوف، عارف برجسته و شخصیت کم نظیر جهان تشیّع دعا کرد.

آیت الله محمدی عراقی عضو مجلس خبرگان رهبری و از نزدیکان علامه مصباح یزدی در این ارتباط تلفنی، گزارشی از وضعیت سلامتی و درمان علامه مصباح را ارائه و از احوالپرسی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیگر علاقمندان این شخصیت علمی و اخلاقی تشکر کرد.

بر اساس این گزارش پیش از این دفتر آیت الله مصباح یزدی در اطلاعیه ای اعلام کرده بود: در پی انتشار خبر بیماری حضرت آیت الله مصباح یزدی (دام ظله العالی) ، شایعات و اخبار نادرستی در این باره منتشر شده که موجب نگرانی دوست‌داران معظم له شده است. ضمن تأکید بر این‌که تنها منبع موثق اخبار صحیح در این باره، پایگاه‌ اطلاع‌رسانی آثار آیت الله مصباح به نشانی MesbahYazdi.ir و کانال‌ MesbahYazdi.ir@ در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد، به اطلاع می‌رساند مشکل ایشان ضعف مفرط جسمانی به دلیل ادامه و تشدید بیماری گوارشی است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند. در انتها بار دیگر از همه علاقمندان درخواست دعا و توسل برای شفای کامل و عاجل ایشان داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار