معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: مراسم روز دانشجو در ۱۶ آذرماه امسال به دلیل شرایط کرونا در دانشگاه های استان به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 03 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی استان اظهار داشت: روز دانشجو در واقع روز مبارزه با استکبار جهانی و نشانگر عزت و اراده ملت ایران است. 

وی ۱۶ آذر را نماد گویای استکبار ستیزی ذکر کرد و افزود: اگرچه امسال به خاطر شیوع کرونا نمی توان چون سالیان گذشته این مراسم را حضوری برگزار کرد، اما دانشجویان همپای ملت بزرگ ایران اسلامی خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار در گستره فضای مجازی اعلام خواهند کرد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا هرگونه تجمع به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو ممنوع است، زیرا اگر تجمعات شکل گیرد، زمینه شیوع بیماری کرونا را فراهم می کند.

نوذری در ادامه ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده یادآور شد: شهادت این دانشمند برجسته صنعت دفاعی کشور نشانه عجز و ناتوانی دشمنان این مرز و بوم است

وی اضافه کرد: تجربه نشان داده که این حوادث نه تنها خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ایران در مبارزه با استکبار نخواهد داشت، بلکه باعث پویایی بیش از پیش فرزندان این مرز و بوم در تداوم راه فرهیختگان خود خواهد شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار