مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: آمار کل دانشجویان شاهد و ایثارگری که از خدمات آموزشی بنیاد ایلام نظیر پرداخت شهریه و یا کلاسهای تقویتی بهره‌مند شده‌اند، ۱۳۹۰ نفر است.
کد خبر: ۹۲۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 03 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛اسدالله تولیده اظهار کرد:  دانش‌آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر سرمایه عظیم کشور هستند و در اجرای برنامه‌های ترویجی در حوزه ایثار و شهادت که لازمه جامعه امروز است، از ایده‌ها و شیوه‌های بدیع بهره خواهیم گرفت.


وی تاکید کرد:آشنایی هرچه بیشتر آحاد جامعه به ویژه جوانان با سیره و منش شهدا، آینده کشور را بیمه خواهد کرد و بخشی از این رسالت نیز بر گردن دانش‌آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی قرار دارد و رسیدگی هرچه بیشتر به مسائل، مشکلات تحصیلی و ارتقای سطح علمی آنان از اهمیت بسیاری برخوردار است.


مدیرکل بنیاد شهید  وامورایثارگران استان ایلام، با اشاره به اینکه در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ، تعداد ۵۲۲ دانش آموز ایثارگر تحت پوشش بنیاد ایلام قرار دارند، تصریح کرد:ارزیابی عملکرد ستادهای شاهد، آموزش عمومی، یکی از کارهای بسیار مهمی است که در خصوص رسیدگی به وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان توسط بنیاد ایلام صورت گرفته است.


مدیرکل بنیاد استان ایلام آمار دانشجویان جدید الورود شاهد و ایثارگر ترم بهمن سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در مراکز و موسسات آموزش عالی را ۱۳۲ نفر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: با احتساب ورودی‌های جدید، در حال حاضر آمار کل دانشجویان شاهد و ایثارگری که از خدمات آموزشی بنیاد ایلام نظیر پرداخت شهریه و یا کلاسهای تقویتی بهره‌مند شده‌اند ۱۳۹۰ نفر است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار