داوطلب نمایندگی مجلس در گچساران
گاهی در محافل بحث می‌شود که مجلس، مجلس اصولگرا است و کارساز نیست، به نظر بنده این توهین به نظام است.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ 02 December 2020
انتخابات میان دوره ای گچساران پس از رد اعتبار نامه تاجگردون همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد و از هم اکنون گزینه های شاخص شروع به تبلیغات نموده و برخی البته با عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، اقدام به حضور در اماکن شلوغ نموده و یا اینکه با حضور خود باعث ایجاد تجمعات خطرناک از نظر شیوع کرونا می نمایند ! اما گویا یکی از این کاندیداها فعلا بنا را بر تبلیغ از طریق فضای مجازی نموده است . عبدارحیم رحیمی از چهره های نام آشنای سیاسی در گچساران در یک لایو اینستاگرامی حاضر و برخی نکته نظرات خود را در پاسخ به سوالات مطرح شده بیان کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،عبدالرحیم رحیمی در یک برنامه‌ اینستاگرامی، ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای «محسن فخری زاده» و در خصوص شروع فعالیت سیاسی خود، اظهار داشت: من متولد  سال ۴۵ هستم، در سال ۷۸ در انتخابات شورای شهر شرکت کردم، ۷ قشقایی در این انتخابات حضور داشتند، لرزبان ها نیز در این انتخابات ۱۰۸ نفر بودند. در تقابل، آقای بهرام تاجگردون از بین این تعداد ۷ نفر را انتخاب کردند، من مدیر مجتمع شهید تاجگردون بودم، ولی به دلیل جوان بودن حاج تاجگردون من را بین ۷ نفر نگذاشت. کار سیاسی بنده از این دوره شروع شد، من نفر اول علی البدل در شورای شهر شدم. امیدواریم در شورای آینده چنین مسائلی پیش نیاید و تفاهم و همدلی وجود داشته باشد. بعد از رد صلاحیت آقای حاج بهرام تاجگردون، در میان دوره‌ای، دست بنده را بالا بردند، ۲ روز از تبلیغات رسمی گذشته بود، بنده ۲۰ هزار رأی آوردم و با اختلاف ۳۰۰ رأی، آقای مرحوم نبی زاده برنده انتخابات شدند.
رحیمی در خصوص انتخابات طایفه‌ای و قومیتی در هر دو شهرستان گفت: من برای همه طوایف و قومیت‌ها احترام قائل هستم، اصل بر ایرانی بودن است، و همه جای ایران سرای من است. من افتخار می‌کنم که به همه طایفه‌هایی که وجود دارد نسباً و سبباً وابستگی دارم، باعث افتخار هست؛ طایفه گشین، نارگ موسی، بامیشخی، امیرشیخی و … . ۹ برادر و ۹ خواهر دارم که وابستگی‌های ما را زیاد کرده است. خوشحالیم که مردم گچساران بنده را مورد لطف قرار می‌دهند.
نگاهمان را از این حالت دربیاوریم، نگاهمان باید به توسعه و عمران و آبادانی شهر باشد، استعدادها را شناسایی کنیم، از میان استعدادها در هر جایی از ایران مردم گچساران و باشت خوش درخشیدند. سرداران بزرگ سپاه را در استان داریم. ۷ هزار پرسنل در نفت و گاز مشغول به کار هستند. من همیشه به توسعه شهرستان توجه داشتم. آقای تاجگردون همیشه اعتبارات خوبی می‌آورد و مدیریت می‌کردیم. گله من به نمایندگان ادوار مختلف این است که در سطح کشور نیرو و منابع انسانی نداریم، اینکه نمایندگان ما مدیران را تغییر می‌دهند و در این مسائل دخالت می‌کنند جالب نیست، در حالی که ما باید چهره‌ها و نخبگان را شناسایی کنیم و بتوانیم در وزارت خانه‌ها، باید بتوانیم نخبگان را به بدنه دولت معرفی کنیم و بکارگیریم. ما وابستگی به طایفه دولیاری، نیمدور، نارگ موسی، و … همگی فامیل‌های ما هستند.
رحیمی در خصوص استعفای خود از فرمانداری بروجرد، به دوره نمایندگی غلامرضا تاجگردون اشاره کرده و اظهار کرد: در زمان انتخاب اقای تاجگردون خیلی از دوستان اصولگرا نیز حمایت کردند، قطار توسعه به راه افتاد، همچنان که قبلاً هم توسعه وجود داشت. اینکه اقای تاجگردون با رأی بالا وارد مجلس شوند و اعتبارنامه‌شان به آن شکل رد شود، دور از ذهن بود. متاسفانه با رد اعتبارنامه تاجگردون، اعتقاد دارم خود ایشان ضرری نکرده است، هیچکس ضرر نکرد مگر مردم گچساران و باشت. حدود دو سال گچساران نماینده ندارد، کسانی که در رد اعتبارنامه اقای تاجگردون نقش داشتند باید از آنها پرسید چه چیزی عاید مردم گچساران و باشت شد؟
در دوره‌های قبل من تشخیص دادم، وقتی آقای تاجگردون هستند مصلحت این است که ورود نکنم، ولی بعد از رد اعتبارنامه، با ریش سفیدان مشورت کردم، بعد از آقای تاجگردون، اگر مردم تشخیص بدهند، من این توان را در خودم می‌بینم.
استاندار لرستان از استعفای بنده ناراضی بودند و من با موفقیت کارم را پیش بردم. هر دو سال به عنوان فرماندار برتر در استان لرستان بودم، تنها کسی که در گچساران درس خواند، بعد از تحصیلات دوباره برگشت به گچساران، و تا سال ۹۷ در گچساران بود بنده بودم. افتخارم این است.
بنده می‌توانم خانه به خانه بگردم، ولی قانون این است که نباید تبلیغات زودرس داشته باشیم، از طرفی وضعیت کرونایی قرمز است، چه تضمینی هست که افرادی که خانه به خانه می‌گردند ناقل به کرونا نباشند! لذا من به دلیل احترام به قانون تاکنون رعایت کردم، و شعور سیاسی مردم نیز بالاتر رفته، خانه گردی و قسم حضرت عباس برای رأی خواستن درست نیست!
چطور رهبر انقلاب مراسماتشان را بصورت ویدئویی و از راه دور برگزار می‌کنند، بنابراین بنده هم تابع قانون هستم. اگر از فیلتر شورای نگهبان رد شدیمان شاالله در موعد مقرر تبلیغات انتخاباتی را صورت خواهیم داد.
رحیمی در خصوص تعدد کاندیداهای اصلاح طلب در گچساران و باشت و حضور ساسان تاجگردون اظهار کرد: من از کسی نشنیدم که حاج غلام گفته باشد که از کسی حمایت می‌کند، آقای مهندس ساسان تاجگردون خودشان گفتند که به تشخیص خودشان وارد شده‌اند، مشخص نیست که حاج غلام بخواهد دخالت بکند یا حمایتی بکند. آقای تاجگردون وجود حقیقی دارند، و من هم صلاح خودم را دارم، زمانی که حاج غلام نماینده بودند، من تشخیصم این بود که حاج غلام برای گچساران محروم مثبت‌تر است و راه را بهتر بلد است.
الان که حاج غلام نیستند، بحث جدایی است، بنده با معیارهای خودم، چه از نظر حمایت‌های طایفه‌ای و چه از نظر سوابق کاری، احساسم این است که نماینده باید منطقه را بطور کامل بشناسد، کار اجرایی بالایی داشته باشد، وجب به وجب منطقه را بشناسد. آقای تاجگردون فامیل نزدیک بنده است، دوست صمیمی من در جنگ و در دوره‌های مختلف بوده است، ما در کنار هم بوده‌ایم، ولی مردم هستند که تصمیم می‌گیرند. اگر مردم فکر کنند که ساسان تاجگردون بهتر است رأی می‌دهند. نباید به کسی توهین شود.
رحیمی گفت: در فرماندار گچساران و بروجرد و دیگر مسئولیت‌ها کارم را به بهترین نحو انجام دادم. بحث آقای ساسان تاجگردون جداست، و لزومی ندارد که من بخاطر ایشان کنار بروم. اصلاً من هم می‌شوم عبدالرحیم تاجگردون.
گاهی در محافل بحث می‌شود که مجلس، مجلس اصولگرا است و کارساز نیست، به نظر بنده این توهین به نظام است. در مجلس باید دو کار انجام دهیم، به دنبال مشکلات شهرستان‌های گچساران و باشت رفت، نماینده فی مابین دولت و مردم باید برای آوردن اعتبارات تلاش کند، ربطی به اصولگرا و اصلاح طلب ندارد. خوشبختانه در مجلس خبری از این حرف‌های سیاسی نیست. چند سال است مقام معظم رهبری دارند بر مسائل اقتصادی تاکید می‌کنند، هر کسی که بتواند با وزرا مشکلات را در میان بگذارد و حل کند. بارها در مجلس حضور پیدا کردم و تجاربی را بدست آوردم، اگر توفیقی بود و منتخب مردم شدیم، این توانایی را در خودم می‌بینم که بتوانم تلاش کنم و جلسات برگزار کنیم، نمایندگان ادوار گذشته و دیگران می‌توانند دست به دست هم بدهند و کمک کنند.
 
 
تاکید رحیمی بر نخبه پروری/فرزندان گچساران و باشت باید در وزارت خانه ها و جایگاه های مهم برسند.
 
فرماندار سابق گچساران و کاندیدای انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت در گفتگوی اینستاگرامی گفته است:
 
مردم اگر تشخیص دهند من این ظرفیت را در خود می بینم که در خدمت آنان باشم.
 
رد اعتبارنامه تاجگردون باعث شده قطار توسعه در گچساران و باشت بایستد
 
من معلم نمونه شهرستانی و کشوری،مدیر نمونه شهرستانی و کشوری و فرماندار نمونه استاتی و کشوری شده ام،پس در خود می بینم که باشم.
 
به احترام به قانون و سلامت مردم جلسه انتخاباتی برگزار نکرده ام نه اینکه کسی پشتم نیست.
 
تا وقتی غلامرضا تاج گردون در صحنه بود من بنا به باور خودم که او باشد بهتر است نیامدم،می توانستم در دوره های هشتم،نهم، دهم و یازدهم کاندیدا شوم اما نشدم،اکنون که او(غلامرضا) نیست احساس کردم باید بیایم چون ظرفیت هایی در خود میبینم.
 
در صحنه هستم و خواهم ماند،انحصاری وجود ندارد،برای کسی تعیین تکلیف نمی کنم و کسی هم نمی تواند برای من تعیین تکلیف کند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار