رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته 3 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونای استان به 324 نفر رسید.
کد خبر: ۹۲۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ 30 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 393 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 190 نفر مبتلای قطعی و 31 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 16374 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 373 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج حدود 58درصد موارد مثبت بودند كه بیشترین موارد مربوط به بویراحمد(36درصد)، کهگیلویه (27درصد)، گچساران (15درصد)، دنا (8درصد)، چرام (6درصد) و لنده (6درصد) است.

دکتر یزدان پناه بیان کرد: لازم است از مردم شريف استان بخاطر رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي كمال تشكر و قدرداني را داشته باشيم و اميدوارم بكمك مردم شاهد روند نزولي بيماري در استان باشيم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر هیچ روش موثرتر از رعایت پروتکل های بهداشتی برای کنترل این ویروس وجود ندارد و مردم باید با رعایت مسائل بهداشت فردی و اجتماعی، اصول فاصله گذاری، استفاده از ماسک، شست‌وشوی دست ها و عدم حضور در تجمعات و دورهمي هاي خانوادگي نسبت به مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال آن اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار