انتقاد نماینده ولی فقیه در استان
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: برای رفع مشکلات کنونی که تعداد آن‌ها کم نیست، نیاز به مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی داریم.
کد خبر: ۹۲۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 30 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی، پس از بازدید از مدرسه علمیه امام(ره) یاسوج، در دفتر مدیر حوزه‌ علمیه استان حضور یافت و پای درد دل مسئولان حوزه نشست.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد با تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای کشور دکتر محسن فخری‌زاده و با بیان این که سیره این شهید باید برای طلاب جوان به درستی تبیین شود، اظهار کرد: خوشبختانه مدیریت جدید حوزه‌ علمیه استان از روزی که شروع به کار کرده، مجدانه و خالصانه در پی رفع مشکلات است.
رئیس شورای حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که از زحمات گذشتگان نیز قدردانی می‌کنیم، تصریح کرد: برای رفع مشکلات کنونی که تعداد آن‌ها کم نیست، نیاز به مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی داریم.
وی، مدیریت در حوزه‌های علمیه را جایگاهی والا در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، تربیتی و آموزشی دانست و گفت: باید از این جایگاه برای کمک به توسعه استان استفاده کرد.
حسینی ادامه داد: ما پیگیر مصوبات سفر آیت‌الله اعرافی به استان هستیم و ایشان نیز در نشستی که چندی پیش با مجمع طلاب استان در قم داشته‌اند بر اجرایی شدن مصوبات تاکید کرده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با گلایه از این که در شرایط قبل از گرانی‌ها برخی از اقدامات در حوزه‌های علمیه استان از جمله ساخت و سازها و تأمین تجهیزات انجام نشد، اظهار کرد: اکنون باید با هزینه گزاف و چند برابری این کارها را انجام داد که شرایط را سخت کرده است.
وی گفت: اگر مدیریت‌ها سنجیده حرکت نکنند و تدبیری نباشد، بودجه‌ها از دست می‌روند و حوزه‌ها ضرر می‌کنند خاطرنشان کرد: در حالی که حوزه های استان نیاز به فضای فیزیکی مناسب و تجهیزات دارند باید تلاش کنیم خسارت‌های وارده را جبران کنیم.
رئیس شورای حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد به یک نمونه از کم کاری ها اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر حوزه علمیه گچساران با مبلغی چندین برابر برآورد اولیه، تجهیز خواهد شد که ضرری بزرگ به شمار می‌رود.
وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های مدیر حوزه‌ استان در راستای ایجاد آرامش و کنار زدن حاشیه‌ها، خاطرنشان کرد: مشکلات با تدبیر و هم اندیشی و خرد جمعی یکی پس از دیگری برطرف خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار