شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۳۲۱ نفر رسید در حالی که هم اکنون 30 نفر از مبتلایان هم در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.
کد خبر: ۹۲۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 30 November 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان به ۳۲۱ نفر خبرداد و اظهارداشت : در شبانه روز گذشته، متاسفانه شش هم استانی بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست  داده اند.
پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۴۰۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد ۱۷۷ بیمار کرونایی قطعی و ۳۰ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی تعداد بهبودیافتگان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد را ۱۶ هزار و ۱۷۲ نفر بهبود یافته عنوان و اظهارداشت: ۱۰۲ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که ۵۴ درصد موارد مثبت بوده و بیشترین موارد در شهرستان‌های بویراحمد و دنا است.
دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کرونا یک بیماری ویروسی است که هر چه جلوتر می‌رویم، علائم جدیدی از آن شناسایی می‌شود و اگر مداخله جدی انجام نشود، مشکلات عدیده‌ای را پدید خواهد آورد.
یزدان پناه افزود: تا زمانی که واکسن قطعی و اثربخشی برای بیماری تولید نشود، راه‌های موجود شامل رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، عدم حضور در تجمعات و خارج نشدن از خانه بجز در موارد ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار