معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برگزاری آزمون نیروهای شرکتی بیمارستان شهید جلیل یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ 29 November 2020
به گزارش تابناک کهیلویه و بویراحمد ، جلال پورانفرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: آزمون استخدامی نیروهای مورد نیاز بیمارستان شهید جلیل یاسوج که به علت شیوع کرونا به تعویق افتاده بود در هفته‌های آینده با حضور 9 هزار شرکت کننده در 3 نوبت و در مکان‌های مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به حواشی موجود در مورد نیروهای خدماتی و نگهبانی به کار گرفته ‌شده در بیمارستان شهید جلیل یاسوج تصریح کرد: در بحث نیروهای شهید جلیل قانونی عمل کردیم و چون نیاز به نیروهای نگهبان و خدماتی داشتیم و  نتوانستیم آزمون جذب نیروهای بیمارستان را برگزار کنیم با انعقاد قراردادی با سپاه پاسداران، تعداد 23 نفر نیروی نگهبان توسط خود سپاه جذب و در بیمارستان به صورت قرارداد 89 روزه مشغول به کار شدند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچ ‌یک از این 23 نفر از دانشگاه نامه دریافت نکرده و قراردادی با دانشگاه ندارند خاطرنشان کرد: قرارداد آنها تا زمان برگزاری آزمون خواهد‌ بود و پس از برگزاری آزمون، قرارداد آنها به اتمام خواهد رسید و فقط نیروهایی که از طریق آزمون جذب شده‌ باشند مشغول به کار خواهند ‌شد.
پورانفرد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در گذشته نیروهای خدماتی اعمال قانون شدند و بیمارستان شهید جلیل به عنوان بیمارستان معین کرونایی انتخاب شد و به شدت نیاز به نیرو احساس می‌شد، 66 نیروی خدماتی به صورت روزمزد و یک ماهه جذب کردیم که این نیروها هر ماه تغییر می‌کنند و تا زمان برگزاری آزمون این روند ادامه خواهد ‌داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار