در گشت مشترک دادستانی دنا و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از بازار پاتاوه سرکشی و ۶ واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمپ شدند.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴ 25 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، برخورد قاطع دادستان دنا با متخلفان کرونایی هم چنان ادامه دارد و این بار قرعه بازداشت به نام صاحب قهوه‌خانه متخلف در پاتاوه افتاد.

در راستای تحقق اهداف محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و برخورد قاطع با متخلفین کرونایی با هماهنگی دادستان دنا، شایان رئیس مرکز بهداشت شهرستان دنا و رفیعی نماینده دادستان به مرکز شهر پاتاوه عزیمت کردند و از نزدیک اوضاع و احوال کرونایی بازار و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از سوی مغازه داران مشاهده و تعداد ۶ واحد صنفی متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند شناسایی و پلمپ کردند.

در این بازرسی، سوپر مارکت‌ها، نانوایی‌ها، آرایشگاه‌ها، پوشاکی‌ها و چندین صنف دیگر مورد بازرسی قرار گرفت.

در این بازدید، اعضای تیم بازرسی به سراغ قهوه خانه‌ای رفتند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کرد و با دهن کجی و ایستادگی در برابر قانون به دستورالعمل‌ها بی‌توجهی می‌کرد و به دستور دادستان بازداشت شد.

دادستان دنا در گفت‌وگو با فارس گفت: ویروس کرونا در حال جولان دادن است و هر روز شاهد آمار رو به رشد مرگ و میر در استان هستیم ولی متاسفانه عده‌ای هنوز با بی‌خیالی نسبت به کرونا و دهن کجی به قانون  دستورالعمل‌ها را زیر پا می‌گذارند و فقط در فکر منفعت خودشان هستند و سلامتی مردم برایشان مهم نیست که ما با این افراد هیچ گونه تعارفی نداریم و گشت‌های بازرسی وقت و بی وقت در تمامی سطح شهرستان دنا جهت برخورد با متخلفین آماده هستند.

غریب‌پور گفت: سلامتی و بهداشت عمومی مردم اولویت ما بوده و با هر کسی که بخواهد در این شرایط سلامتی مردم را به خطر بیندازد قطعا برخورد خواهیم کرد.

شایان رئیس مرکز بهداشت دنا هم گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی شبکه بهداشت و درمان دنا همواره نظارت و بازرسی از اصناف در کل شهرستان دنا بوده و به طور مداوم نسبت به بازرسی تمام اغذیه فروشی‌ها، نانوایی‌ها، قصابی ها و سوپر مارکت ها اقدام کرده است.

شایان گفت: تاکنون چندین نانوایی،کافی شاپ و تعدادی واحد متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کردند و سلامتی مردم را به خطر می انداختند با هماهنگی دادستانی پلمب و پرونده آنها به دستگاه قضایی ارجاع داده شده است واز این به بعد هم همچنان با نظارت و بازرسی مداوم در کل بازار عرصه را بر متخلفین کرونایی و بهداشتی تنگ خواهیم کرد و آنها را به دستگاه قضایی معرفی خواهیم کرد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایران اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
در شهر پرند در استان تهران،کسبه و اصناف و بازار از سوپرمارکت گرفته تا دستفروش و میوه فروش تا بقال و املاکی و دکه و باجه و تاکسی و اتوبوس مسافربرشخصی و آرایشگاه و پمپ بنزین و چلوکبابی و ساندویچی و فست فود و تهیه غذا هیچ کس رعایت نمی کند حتی در نانوا ها موش و گربه و حیوانات موذی دیده می شود.و بهداشت محیط و بهداشت عمومی و بهداشت کار اصلا رعایت نمی شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار