کد خبر: ۹۱۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳ 24 November 2020

تقدیر و تشکر فرماندار لنده در پی اقدام ارزشمند یک خانواده با توجه به شرایط حاکم بر جامعه

فرماندار شهرستان لنده با صدور پیامی از خانواده های داغدار صادقی و سعادتی به جهت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مراسم تدفین و خاکسپاری یک عضو خانواده خود تقدیر کرد.

در متن این پیام آمده است:
بی تردید تلاش مستمر در راستای توسعه شاخص های حوزه سلامت و مقابله با شیوع ویروس کرونا و مدیریت آن نیازمند همکاری همه نهادها و دستگاه های اجرایی است لکن کنترل کامل این ویروس جز با مشارکت آحاد مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر نخواهد بود.

برگزاری مراسمات عزا در مناطق عشایری در طول تاریخ با حضور گسترده فامیل، بستگان و سایر شهروندان همراه بود و این نوع عزاداری ها جزء لاینفک آداب و سنن مردم ماست ولذا با توجه به شرایط موجود جامعه در راستای حفظ سلامت همنوعان این روزها راهی جز فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی نداریم.

امروز در منطقه ما شاهد مرگ مادری مومنه بودیم که قطعا اگر شرایط سخت کرونایی حاکم نبود میطلیبد همه ما در مراسم عزای این مادر مومنه حضور پیدا میکردیم تا با خانواده و بستگان ابراز همدردی نماییم اما با توجه به شرایط موجود در اقدامی ارزشمند از سوی خانواده متوفی آیین تشییع و تدفین این مادر مومنه با رعایت کامل مساعل بهداشتی در زمان اعلامی از سوی ستاد و با حضور تنها بستگان نزدیک برگزار گردید تا این پیام به جامعه داده شود که حتی مرگ یک مادر نباید باعث شود احساسات بر منطق غلبه پیدا کند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از حسِ اِحساس مسئولیت این عزیزان اعلام می دارم.

امید آن دارم با عنایت حق تعالی' در آینده ی نزدیک این ویروس منحوس در کل جهان  از بین رود.

سید خدادوست موسوی
فرماندار شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار