دادستان عمومی شهرستان دنا گفت: سه نفر به دلیل استفاده نکردن از ماسک در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۱۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ 24 November 2020
صحبت از اعمال محدودیت ها یکی از مواردی است که همواره مورد نقد بوده است چرا که تاکنون ضمانت اجرایی محدودیت ها و یا رعایت پروتکل ها بدون از پشتوانه قانونی برای اجبار افرادی که به نوعی این دستورالعمل ها را با دهن کجی و عدم رعایت پاسخ می دادند وجود نداشت ! اما گویا دادستان یکی از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با اقدامی ضمانت اجرایی دستورالعمل ها را یادآور شده است .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غریب‌پور دادستان عمومی شهرستان دنا حین بازدید از بازار شهر سی سخت دستور بازداشت سه نفر که ماسک نزده بودند را صادر کرد.
غریب‌پور گفت: این افراد با دهن کجی به دستورالعمل‌های بهداشتی و بی توجهی به محدویت‌های کرونایی بدون استفاده از ماسک در حین تردد در معابر شهر سی سخت دستور بازداشت آنان صادر و توسط ماموران کلانتری دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.
او افزود: از این به بعد افرادی که حین تردد در اماکن عمومی و خیابان‌های شهر‌های سی‌سخت و پاتاوه بدون ماسک و یا به هر نحوی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و سلامت عمومی مردم را تهدید کنند بازداشت و روانه زندان خواهند شد.
دادستان شهرستان دنا رعایت دستور العمل‌های بهداشتی را از طرف همه افراد الزامی دانست و بیان کرد: با افرادی که بهداشت فردی و جمعی را رعایت نکنند و سلامت مردم را به خطر بیندازند برخورد قاطع می‌شود.
غریب‌پور برگزاری مجالس عروسی و عزا در شرایط حاد کرونایی را ممنون اعلام و افزود: از آنجایی که برگزاری چنین مراسم‌هایی یکی از مهمترین علت‌های شیوع بیماری کرونا و افزایش مرگ و میر مردم است بانیان چنین مجالسی دستگیر و روانه بازداشتگاه می‌شوند.
در این بازدید میدانی نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ومحدودیت‌های کرونایی در شهر سی سخت بررسی و به متخلفان بهداشتی تذکرات لازم داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار