استاندار محترم استان کهگیلویه وبویراحمد نیز به عنوان مدیر ارشد استانی نیز به جای وقت گذاشتن و برنامه ریزی برای پیگیری مشکلات و مایحتاج ضروری مردم در تهران به دیدار وزارت خارجه می رود.
کد خبر: ۹۱۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹ 21 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید ولی موسوی طی یادداشتی نوشت : این روزها مردم ایران عزیز دراقصی نقاط کشور درگیر ویروس منحوس کرونا هستند. ویروس بی رحمی که سلامت مردم را هدف قرار گرفته و هر روز شاهد از دست دادن جان هموطنان عزیزی هستیم که روح روان همه ما را آزار می دهد.
در شرایطی که ویروس منحوس کرونا محدودیتهایی را برای فعالیت صنوف مختلف بوجود آورده است و برای قطع چرخه این ویروس و حفظ سلامتی مردم راهی جز اعمال محدودیتها نیست و مردم هر روز شاهد گرانی و بالا رفتن قیمتها و کمبود برخی کالاهای ضروری مایحتاج زندگی مردم هستیم ضعف دستگاههای نظارتی و برنامه ریزی برای حل مشکلات مردم مشهود است.
استاندار محترم استان کهگیلویه وبویراحمد نیز به عنوان مدیر ارشد استانی نیز به جای وقت گذاشتن و برنامه ریزی برای پیگیری مشکلات و مایحتاج ضروری مردم در تهران به دیدار وزارت خارجه می رود.
حال این پرسش مطرح می شود که آیا در شرایطی که گرانی در بازار بر مردم فشار می آورد وقیمتها چند برابر شده است دیدار با وزیر خارجه چه سودی به حال این مردم دارد.
آیا بهتر نبود استاندار با توجه به شرایط بد اقتصادی با مسئولان اقتصادی دولت دیدار کند.
آیا وقت آن فرا نرسیده است که مسئولان مشکلات روز مره مردم را اولویت بندی و برای حل آنها برنامه ریزی کنند.
آیا وقت آن فرا نرسیده است که مسئولان به شکل علمی وتخصصی در جلسات بر حل مشکلات مردم متمرکز شوند و برای آنها چاره اندیشی نمایند.
جلسه زدگی ودیدارهای بی ثمر امروز به آفتی برای مسولان در استان کهگیلویه وبویراحمد تبدیل شده که ادامه این روند باعث می شود مدیران از برنامه ریزی و سیاستگذاری برای حل مشکلات مردم غافل شوند.
لازم است کارگروههای تخصصی وزیربنایی مسائل را پیگیری و در جلسات عمومی مطرح ونسبت به آنها تصمیم گیری شود تا وقت مدیران گرفته نشود.
طبق آموزه های دینی مسئولیتها در نظام اسلامی امانت است و ثانیه به ثانیه وقت مسئولان باید در خدمت مردم باشد
امروز شاهدیم که مردم از ضعف نظارت بر تولید و توزیع و گرانی های آنی در بازار به ستوه آمده اند و همه امیدشان به مسئولان دوخته شده است .
چه زیباست که استاندار به عنوان مدیری که دغدغه خدمت به مردم را دارد به جای دیدارهایی که سودی به حال مردم ندارد با فعال کردن دستگاههای اقتصادی و کمک گرفتن از وزارتخانه های متولی فکری به حال این روزهای مردم نماید.
روغن امروز در بازار کهگیلویه وبویراحمد نایاب است،کالاها لحظه ای گران می شود. وضعیت آسفالت خیابانها وخاکی بودن بسیاری از خیابانها زیبنده این مردم نیست. حوزه درمان در بیمارستانها به دلیل افزایش بستری ها به ستوه آمده است . بسیاری از روستاهای استان از نعمت راه ارتباطی محرومند.
اگر این روزها مسئولان به خود زحمت بدهند، به میان مردم بروند و یا سری به بازار بزنند متوجه مشکلات این روزهای مردم می شوند.
اگر استاندار محترم دغدغه خدمت به مردم و کاهش آلام ودردهای آنان را دارد در این شرایط خاص که مردم نیاز به حمایت و پیگیری مجدانه مسئولان برای حل مشکلاتشان را دارند وقت و زمان خویش را اولویت بندی و به اموراتی بپردازند که در زندگی مردم ملموس است.
با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی نمایندگی وزارت خارجه در کهگیلویه وبویراحمد نداشتیم در این شرایط داشتن یا نداشتن آن فرقی به حال این مردم ندارد و امروز مهمترین نیاز مردم حل مشکلات اقتصادی ومعیشتی و توجه به سلامت آنان است.

جناب آقای استاندار؛

دوران کوتاه زندگی هر انسانی زمان اندکی است که برای ایفای نقش انسانی و اجتماعی در اختیار او قرار می گیرد و مجموعه اعمال و رفتار انسان در این زمان کوتاه علاوه بر تاثیر بر سرنوشت خود او در پیدایش تحولات اجتماعی نیز بی تاثیر نیست.
اگر افراد در وقت توانایی و در فرصت هایی که در اختیار آنها قرار می گیرد از حق و عدالت پیروی کرده و خود را از هوای نفس و وسوسه های مادی و دنیوی برحذر دارند سعادت دنیا و آخرت را به دست می آورند و اگر از این فرصت ها برای ارضای هوای نفس استفاده کنند در اندک زمان همه چیز خود را از دست رفته می بینند
استان زیبا و چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد بعد از انقلاب اسلامی استانداران زیادی را در دولتهای مختلف تجربه کرده است وهر استانداری بنا به شرایط خاص زمان خویش خدماتی را برای توسعه استان انجام داده است در رابطه با عملکرد استانداران مردم فهیم ما بهترین قضاوت را خواهند کرد.
وظیفه اصلی دولت ها پیشبرد اهداف عالی نظام در بخش های مختلف است دولتی که شناخت کافی از مشکلات مردم به معنای واقعی نداشته ودغدغه رفع درد ورنج مردم را نداشته باشد نمی توانددرقلوب مردم جا باز کند.
ونکته اخر اینکه ، با پیشرفت منابع ارتباطی خوشبختانه آگاهی های اجتماعی افزایش پیدا کرده و همه رفتارهای اجتماعی و سیاسی و عمل مسئولان در معرض قضاوت افکار عمومی قرار می گیرد که قطعا معیار قضاوت رضایت مندی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سید موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
احسنت احسنت با کلام زیبا تون...واقعت ها رو گغتی
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
کلانتری در استانداری ایلام ول بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار