معاون استاندر کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح مقابله محله محور با ویروس کرونا با همکاری سپاه پاسداران و بسیج اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶ 20 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، احد جمالی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح محله محور مقابله با کرونا با نام شهید حاج قاسم سلیمانی بوده و استاندار به عنوان رییس طرح، رییس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان معاون طرح و فرمانده سپاه هر استان به عنوان فرمانده عملیات طرح در نظر گرفته شده‌اند.
وی افزود: در موضوع عملیات مقابله با کرونا در محلات و مناطق با مشارکت سپاه پاسداران و بسیج، باید محلات متناسب با جمعیت تقسیم‌بندی شود تا در اجرای کار دچار پراکندگی نشویم.
جمالی خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که کادر مراکز بهداشت و نیروهای بسیج و سپاه از مناطق دارند، در اجرای طرح مقابله محله محور با ویروس کرونا از تمام ظرفیت‌ها نظیر حضور متنفذین و معتمدین محلی استفاده شود.

پرویز یزدانپناه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست گفت: در طرح مقابله محله محور سعی شود بر اجرای مراسم‌های عزا و عروسی نظارت کافی صورت بگیرد.
وی افزود: متاسفانه با تمام تذکرات و هشدارها همچنان در برخی مناطق مراسم‌های عزا و عروسی برگزار می‌شود، و از خلال همین مراسم‌ها بر تعداد مبتلایان افزوده می‌شود.
یزدانپناه در پایان بر ارشاد و آگاهی بخشی خانواده‌ها برای پرهیز از حضور در دورهمی خانوادگی و مراسم‌های عزا و عروسی تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار