آخرین واکنش ها به سفر قالیباف
نماینده اسبق کهگیلویه : آنگونه که ما شنیده‌ایم نقش مؤثر در دعوت از قالیباف را آقای روشنفکر نماینده بویراحمد داشته است و دیگران نقشی در این سفر نداشته‌اند.
کد خبر: ۹۱۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ 14 November 2020
نماینده کهگیلویه : تیم پیش سفر وارد استان شده است / نماینده اسبق : رئیس مجلس سفر خود را لغو کند! / کدام عزت ! قالیباف به دعوت روشنفکر آمده است!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در حالی که به نظر می رسد سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان در حال برنامه ریزی و قریب الوقوع است ، واکنش ها به این سفر در نقطه اوج خود قرار دارد !شبکه های مجازی بیشترین محتوا در خصوص این سفر را به خود اختصاص داه است اما در این میان آنچه که به صورت رسمی تر و در رسانه ها منتشر می شود عمدتا نظرات مخالفان این سفر است که بیشتر جنبه سیاسی دارد . به عنوان نمونه به نظر می رسد بخشی از مخالفان این سفر را هواداران تاجگردون مدیریت می کنند که بی شک این مخالفت بی تاثیر از رد اعتبارنامه تاجگردون در مجلسی که محمد باقر قالیباف ریاست آن را برعهده دارد ، نیست ! 
بخش دیگری از این انتقادات مربوط به فعالان اصلاح طلب فضای مجازی است که این سفر را تبلیغاتی و زمینه چینی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری تفسیر می کنند البته بخشی از اصولگرایان مخالف قالیباف که عمده دلیل مخالفتشان و تبلیغاتی خواندن این سفرها تمایل به حضور دیگر چهره های اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری است ، هم از جمله منتقدان کلی این سفرها هستند.
نماینده کهگیلویه : تیم پیش سفر وارد استان شده است / نماینده اسبق : رئیس مجلس سفر خود را لغو کند! / کدام عزت ! قالیباف به دعوت روشنفکر آمده است!
ورود پیش قراولان تیم قالیباف
نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی که حلقه اطرافیانش تلاش زیادی برای قبولاندن این موضوع که قالیباف به دعوت وی به استان می آید ، می کنند از حضور رئیس مجلس در حوزه انتخابیه خود خبر داد و گفت : قالیباف در روز های آینده به استان سفر می کند.
حجت الاسلام والمسلمین موحد در گفت و گویی که در برخی رسانه های استان منتشر شده است مهمترین برنامه های سفرقالیباف به استان را شرح داد و گفت: زمان دقیق سفر مشخص نیست اما به زودی انجام خواهد شد.
 وی افزود: دیدار از برخی پروژه های مهم سطح شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در دستور کار قرار دارد که رئیس مجلس بازدیدهایی خواهند داشت.
نماینده مردم کهکیلویه، بهمئی، چرام و لنده افزود : پروژه پاتاوه دهدشت ، پتروشیمی دهدشت ، معدن فسفات چرام و نیروگاه ترکیبی پادوک دهدشت نیز مهمترین پروژ هایی است که از آن ها بازدید انجام خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین موحد تصریح کرد : معرفی برخی از ظرفیت های سرمایه گذاری و اشتغالزایی استان از جمله معرفی بخش کشاورزی و پروژه های آبرسانی نیز لحاظ خواهد شد.
وی عنوان کرد : تیم پیش سفر رئیس مجلس روز گذشته وارد استان شده بودند که جمع بندی از پروژه هایی که قرار است مورد بازدید قرار بگیرند انجام دادند ، باید دید چند روز می تواند در استان حضور داشته باشد که بتوان از همه پروژه ها بازدید کرد.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده افزود : شورای اداری نیز با حضور قالیباف در استان برگزار می شود و در مورد دیگر حوزه های انتخابیه صحبت هایی انجام خواهد شد.
نماینده کهگیلویه : تیم پیش سفر وارد استان شده است / نماینده اسبق : رئیس مجلس سفر خود را لغو کند! / کدام عزت ! قالیباف به دعوت روشنفکر آمده است!
قالیباف سفر خود را لغو کند!
اما واکنش دیگر مربوط به نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی است که در گفتگو با یکی از خبرنگاران نزدیک به طیف تاجگردون ، گفت : عقل سلیم حکم می‌کند ، سفر آقای قالیباف که بیشتر جنبه تبلیغاتی و جمع کردن رأی برای انتخابات ریاست جمهوری دارد، به استان کهگیلویه و بویراحمد لغو شود.
سید محمد علی بزرگواری نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در گفتگو با پایگاه محلی امید ملت با اشاره به سفر قالیباف به استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در شرایطی که سراسر ایران به دلیل بیماری منحوس کرونا بصورت نیمه تعطیل است و کادر درمان و پزشکان و حافظان سلامت مردم همه تحت فشار هستند این سفر آقای قالیباف به استان و مردمی که خواستار رفع مشکلاتشان هستند خطرناک است و عقل سلیم حکم می‌کند که سفری که بیشتر جنبه تبلیغاتی و جمع کردن رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در آن مشهود است سلامتی مردم را به خطر نیاندازد.
کدام عزت؟!
بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ بدون اشاره به نام کسانی که شعار بازگشت عزت با سفر قالیباف را داده‌اند افزود : سؤال اساسی آن است که قالیباف با سفر به خوزستان و همچنین سیستان و بلوچستان چه عزتی را به مردم آنجا داد که حالا بخواهد با سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد عزت آفرینی کند؟
وی در ادامه افزود: آنگونه که ما شنیده‌ایم نقش مؤثر در دعوت از قالیباف را آقای روشنفکر نماینده بویراحمد داشته است و دیگران نقشی در این سفر نداشته‌اند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
پناه برخدا
حالا امدن رئبس مجلس به استان چه ضرری به عزیزان میرساند چه به سفارش اقای روسنفکر بیاید وچه اقای موحد
تنگ نظری وحسادت چه به روز این ملت اورده که حتی بزرگان ومسئولین حال وسابق را هم الوده کرده است اگر رئیس مجلس به استان بیاید واز نزدیک مشکلات را ببیند و در مجلس مطرح کند اشکالی داره؟برادر متشخص ومتشرع و متدین!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار