سفر رییس مجلس با هدف بررسی ظرفیت های صنعتی، معدنی و اشتغالزایی جهت رفع مشکلات پروژه های مختلف در حوزه انتخابیه شهرستان های چهارگانه انجام میگیرد‌.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸ 13 November 2020

تایید خبر تابناک/موحد از سفر رییس مجلس به استان خبر داد+تصویر

صفحه اطلاع رسانی مربوط به سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده از سفر رئیس قوه مقننه به این استان خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد در ادامه این اطلاعیه آمده است سفر رییس مجلس با هدف بررسی ظرفیت های صنعتی، معدنی و اشتغالزایی جهت رفع مشکلات پروژه های مختلف در حوزه انتخابیه شهرستان های چهارگانه انجام میگیرد‌.

توصیف بازگشت عزت از نکات قابل توجه اطلاعیه سفر رییس مجلس در این صفحه خبری بود.

پیش از این تابناک کهگیلویه و بویراحمد در تحلیل وضعیت پروژه‌های مختلف در استان " میزبانی روشنفکر و موحد از قالیباف ! " که بی ربط با انتخاب مناطق هدف این روزهای رئیس مجلس و بازدید میدانی وی از این مناطق نیست از احتمال سفر رییس مجلس شورای به این استان خبر داد.

مطالبه رسانه : با توجه به رویه نگاه تبلیغاتی تیم مشاورین نماینده چهار شهرستان کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به چنین سفرهایی و عدم برنامه ریزی منسجم در اردوگاه وی (مانند آنچه در سفر وزیر راه و شهرسازی رخ داد) ، پیرو هشدار قبلی در خصوص لزوم استفاده حداکثری از این سفر انتظار می رود در فرصت باقی مانده نماینده چهار شهرستان تمام تلاش خود را بنماید تا با مشورت گرفتن از افراد متخصص اولویت بندی اعلام مشکلات و درخواست ها صورت گیرد .

بی شک پس از پایان این سفر عملکرد هر دو نماینده استان در مدیریت سفر رئیس مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

ضمنا تابناک کهگیلویه و بویراحمد آمادگی انتشار پیشنهادات مخاطبان و افراد صاحب نظر ، متخصص در حوزه های مختلف برای کمک به پر ثمر بودن این سفر را دارد .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
اولین کاری که آقای موحد باید انجام بده اولویت بندی درخواست ها است که امیداریم این اقدام به خوبی انجام بگیره ضمنا بعد از سفر بتونن کامل توضیح بدهند که از این سفر چه چیزی به دست آمده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
در این ایام کرونایی آمدن قالیباف چه معنایی دارد. واقعا ایشان میخواهند چه کاری انجام دهند فقط تفریح و حرف و سخنرانی مفت که از قدیم گفته اند حرف مفت زدن یادآور ضرب المثل سنگ مفت گنجشک مفت است.... موحد فقط دنبال مطرح کردن خود می باشد ولاغیر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار